Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

TV voor interactieve TV - Telfort (300 euro)

Pagina: 1
Acties:

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Beste Tweakers,

Begin dit jaar ben ik verhuist naar een splinternieuwe woning.(Vorige week opgeleverd) Er is dan ook glasvezel ect aanwezig. Nu heb ik dit internet, tv en bell abonnement genomen: http://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-basispakket/

Wat ik er van begrepen heb, loopt mijn TV, bellen en internet over 1 lijn (Glasvezel kabel)
Nu zoek ik dus een passende tv, ik denk dat ik er rekening mee moet houden dat de optie:
- Internettelevisie Wel (Een must is??)

Heb er niet zo gek veel verstand van, gaat zo snel met de technologie.
Gaat erom dat ik TV kan kijken in goede kwaliteit. Zonder dat ik veel last heb van storingen, geruis ect.
Liefst 32 Inch of groter.Nu heb ik een beetje zitten kijken voor een TV en vond ik deze wel wat:
- pricewatch: Toshiba 32L4333DG Zwart
- http://www.toshiba.eu/television/led/l4/32l4333dg/

Vooral ook het feit dat er een mat scherm opzit, wat wel fijn aanvoelt aan de ogen. Of zeggen jullie voor dat geld kan je veel meer kwaliteit krijgen? Ik hoor graag van jullie

Met vriendelijke groeten,
Sander Rombout

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

Glamourt schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:54:
Wat ik er van begrepen heb, loopt mijn TV, bellen en internet over 1 lijn (Glasvezel kabel)
Nu zoek ik dus een passende tv, ik denk dat ik er rekening mee moet houden dat de optie:
- Internettelevisie Wel (Een must is??)
Dat alles over één lijn binnen komt wil niet zeggen dat het door alle apparaten gaat en je dus een "internettelevisie" moet hebben. Er komt glasvezel binnen en in huis wordt dat via een modem gesplitst en dan ga je los naar de diverse apparaten. De term "internettelevisie" waar jij naar verwijst houdt in dat dit een SMART-TV is. Maar dat is absoluut niet nodig om alles van Telfort te laten werken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:54
Je TV sluit je via hdmi aan op je telfortkastje. Het telfortkastje ontvangt televisie via je modem. Maar daar heb je dus niet per se internet televisie voor nodig ;)

toettoett

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Smart tv is zwaar over-rated en imho niet belangrijk om je op te focussen. Je budget is wat beperkt. Kijk eens naar de W655A van Sony. De 32 inch ligt in de buurt van je budget. Is de beste budget tv van dit moment.