Nu de Playstation 4 en de Xbox one op de markt zijn, heb ik besloten om over te stappen op pc gaming. Helaas heb ik hier redelijk weinig verstand van maar heb ik wel wat eisen waarvan ik niet weet of die haalbaar zijn. Vandaar dat ik een nieuw topic heb geopend om jullie hulp te vragen.
Wat ik wil: ik zoek iets in de richten van een Alienware X51 qua formaat, omdat die onder de tv gaat in de woonkamer. Qua specs zou het mooiste zijn als die een game als Battlefield 4 gewoon goed kan draaien zonder frame-drops of iets dergelijks (ik verwacht niet dat ik met mij budget Battlefield 4 op ultra kan zetten ). Nu is voor dit alles mij budget rondom de 550 euro.
Wat ik al opgezocht had is:
processor: AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed
geheugen: Crucial CT51264BA160BJ
harde schijf: Toshiba DT01ACA050, 500GB
grafische kaart:Gigabyte N65TBOC-2GD
moet dus nog een moederbord en een goeie behuizing.
Nu was mijn vraag of iemand voor mij misschien een pc zou kunnen samenstellen die met dit alles een beetje overeen komt, aangezien ik niet of een videokaart weleens in zo`n kleine behuizing pas etc. Nu klinkt het misschien of ik gewoon heel lui ben, maar ik weet dat er op deze site veel mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan ik. vandaar dat ik het maar gewoon vraag, zodat de kans op een miskoop een stuk kleiner word hopelijk.
Hartstikke bedankt voor de moeite alvast !
Wat ik wil: ik zoek iets in de richten van een Alienware X51 qua formaat, omdat die onder de tv gaat in de woonkamer. Qua specs zou het mooiste zijn als die een game als Battlefield 4 gewoon goed kan draaien zonder frame-drops of iets dergelijks (ik verwacht niet dat ik met mij budget Battlefield 4 op ultra kan zetten ). Nu is voor dit alles mij budget rondom de 550 euro.
Wat ik al opgezocht had is:
processor: AMD Athlon II X4 760K Black Edition Boxed
geheugen: Crucial CT51264BA160BJ
harde schijf: Toshiba DT01ACA050, 500GB
grafische kaart:Gigabyte N65TBOC-2GD
moet dus nog een moederbord en een goeie behuizing.
Nu was mijn vraag of iemand voor mij misschien een pc zou kunnen samenstellen die met dit alles een beetje overeen komt, aangezien ik niet of een videokaart weleens in zo`n kleine behuizing pas etc. Nu klinkt het misschien of ik gewoon heel lui ben, maar ik weet dat er op deze site veel mensen die er een stuk meer verstand van hebben dan ik. vandaar dat ik het maar gewoon vraag, zodat de kans op een miskoop een stuk kleiner word hopelijk.
Hartstikke bedankt voor de moeite alvast !
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 21:16 ]