Beste Tweakers,
Ik ben van plan binnenkort een pc in elkaar te laten zetten. Ik ga dit samen doen met een medewerker van MyCom omdat ik er zelf geen kaas van heb gegeten. Wel ben ik 'mijn huiswerk' gaan doen en heb geprobeert een desktop in elkaar te zetten die na mijn idee alles bevat. Nu is natuurlijk de vraag? Kan het goedkoper, past het bij elkaar, waar zit ik er naast en wat kan ik eventueel verbeteren. Mijn budget is 1000,- iets meer of minder maakt niet uit met de voorkeur voor minder. Ik wil ook even (4-5 jaar) vooruit met de pc.
Wat ik er op doe:
Dagelijks gebruik van office, internet. Foto/videobewerking op amateurniveau. Het kijken van films. Het spelen van games: Fifa, CoD, Sims, GTA 4/5 en ik wil in de toekomst moderne games kunnen blijven spelen.
Ik heb geen compononenten of randapparatuur dus die zitten in de prijs verwerkt
Ik heb een voorkeur voor Intel maar dat is meer gebasseerd op gevoel dan op kennis.
Wat ik nodig denk te hebben heb ik verwerkt in onderstaande lijst
Natuurlijk heb ik het liefst een wat stillere pc, maar dit is geen vereiste. Ik verwacht dat overclocken wel tot de opties behoort. Mijn voorkeur heeft ook dat ik het kan krijgen bij MyCom, geen vereiste, maar dit maakt het wel makkelijker
Dit is mijn lijstje
Graag jullie feedback! En alvast bedankt daarvoor!
Rik
Ik ben van plan binnenkort een pc in elkaar te laten zetten. Ik ga dit samen doen met een medewerker van MyCom omdat ik er zelf geen kaas van heb gegeten. Wel ben ik 'mijn huiswerk' gaan doen en heb geprobeert een desktop in elkaar te zetten die na mijn idee alles bevat. Nu is natuurlijk de vraag? Kan het goedkoper, past het bij elkaar, waar zit ik er naast en wat kan ik eventueel verbeteren. Mijn budget is 1000,- iets meer of minder maakt niet uit met de voorkeur voor minder. Ik wil ook even (4-5 jaar) vooruit met de pc.
Wat ik er op doe:
Dagelijks gebruik van office, internet. Foto/videobewerking op amateurniveau. Het kijken van films. Het spelen van games: Fifa, CoD, Sims, GTA 4/5 en ik wil in de toekomst moderne games kunnen blijven spelen.
Ik heb geen compononenten of randapparatuur dus die zitten in de prijs verwerkt
Ik heb een voorkeur voor Intel maar dat is meer gebasseerd op gevoel dan op kennis.
Wat ik nodig denk te hebben heb ik verwerkt in onderstaande lijst
Natuurlijk heb ik het liefst een wat stillere pc, maar dit is geen vereiste. Ik verwacht dat overclocken wel tot de opties behoort. Mijn voorkeur heeft ook dat ik het kan krijgen bij MyCom, geen vereiste, maar dit maakt het wel makkelijker
Dit is mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 275,99 | € 275,99 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 48,85 | € 48,85 |
| 1 | ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210 | € 17,17 | € 17,17 |
| 1 | Cooler Master K380 | € 37,20 | € 37,20 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 178,88 | € 178,88 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Logitech Wireless Combo MK330 | € 26,53 | € 26,53 |
| 1 | Corsair Vengeance LP 8GB 1600MHz CL10 | € 70,55 | € 70,55 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,- | € 14,- |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.088,97 | |
Graag jullie feedback! En alvast bedankt daarvoor!
Rik