Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tablet best buy guide

Pagina: 1
Acties:

• klonic
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 20:55
De titel zegt eigenlijk al genoeg maar ik zal het toch even toelichten. Het lijkt mij een goed idee een tablet BBG te maken. Het valt mij op dat er nu zoveel tablets zijn dat ik geen overzicht heb wat betreft de Android en W8 tablets. Windows RT tablets en iOS tablets zijn er niet zoveel van dus daar zit het wel snor maar maar binnen die andere categorieën is dat dus niet zo.

Graag zou ik een Tablet BBG guid zien met W8 (niet RT) en Android tablets dat in verschillende catagorieen is opgedeeld bijvoorbeeld
Android: goedkoop, duur schrm>9", duur scerm<9"
W8: goedkoop: atom achtig (deze overlapt vaak kwa prijs de dure android tablets en iPads en geven meer functionaliteit), duur i3/i5 (deze kunnen natuurlijk de laptop vervangen en wellicht is hier nu al overlapt met de best buy guide voor laptops (gezien het feit dat ultrabooks nu meer en meer als transformerende tablet verkocht worden, overigens moet er dan wel een notebook/ultrabook BBGs komen, de laatste daarvan is geloof ik al 6 maanden oud).