Hardware: Lenovo x220 met Intel 5300 AGN kaartje. (Alternatief ook Intel 1000 BGN kaartje geprobeerd)
Ik kan sinds enkele dagen niet meer verbinden aan draadloze netwerken. Ik zie ze nog wel in de lijst met netwerken, maar als ik erop klik, krijg ik (na het invoeren van het wachtwoord) een "Windows was unable to connect to <insert netwerknaam hier>"
De troubleshooter geeft de Accespoint de schuld, maar 2 andere laptops en 2 telefoons zijn het daar niet mee eens.
Wat ik al geprobeerd heb:
Iemand nog een idee wat ik kan proberen? (Behalve een dure/grote/trage USB wifi spriet kopen..)
Ik kan sinds enkele dagen niet meer verbinden aan draadloze netwerken. Ik zie ze nog wel in de lijst met netwerken, maar als ik erop klik, krijg ik (na het invoeren van het wachtwoord) een "Windows was unable to connect to <insert netwerknaam hier>"
De troubleshooter geeft de Accespoint de schuld, maar 2 andere laptops en 2 telefoons zijn het daar niet mee eens.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Accespoint resetten, geen resultaat
- Verbinden aan een andere accespoint, geen resultaat
- De "radio on/off" knop aan de zijkant uit en weer aan gezet, geen resultaat.
- Ander PCI-E mini kaartje in m'n laptop gedaan, geen resultaat. (Het ligt dus niet aan het wifi-kaartje)
- Alle instellingen die online aangeraden werden gecontroleerd, geen resultaat.
- Drivers geupgraded en downgraded, geen resultaat
- Windows opnieuw geinstalleerd, geen resultaat (Ligt dus niet aan Windows)
Iemand nog een idee wat ik kan proberen? (Behalve een dure/grote/trage USB wifi spriet kopen..)