Mijn Wolfgang AT-AS45IPS (met de standaard geinstalleerde Android 4.1.1) loopt wel eens vast. Het scherm blijft dan op het laatst getoonde beeld staan. De touchpads en de knoppen reageren nog wel (touchpad lichtjes (van home, back enzo) gaan aan, knopjes maken nog wel geluid), en met de powerknop gaat het scherm nog wel aan en uit. Maar het beeld blijft hetzelfde wat ik ook probeer. Ik kon em dus ook niet normaal opnieuw laten opstarten, door de powerknop ingedrukt te houden en in het menu voor 'opnieuw opstarten' te kiezen. Beeld blijft namelijk hangen.
Het enige wat me nog resteerde was om de batterij eruit te halen.
Als het de volgende keer weer voorkomt, zou ik graag willen weten of er een andere manier is om em opnieuw op te laten starten. Op m'n oude Window Mobile smartphone zat er een reset knopje. Maar op m'n Android smartphone ben ik deze niet tegengekomen. Ook helpen de truuks die ik ben tegengekomen niet, zoals het powerknopje en de volume op of neer gelijktijdig ingedrukt te houden.
Weet iemand of en hoe ik mijn telefoon een soft-reset kan geven?
[edit: nog even een toevoeging, het gebeurde zo juist weer (af en toe gebeurt het bij het kijken van een streaming anime filmpje). Het blijkt dat het scherm nog wel werkt. Het beeld blijft welliswaar hangen, maar het scherm reageert nog wel op aanrakingen. Daar kwam ik achter toen het scherm dimde en na aanraking het licht weer aanging.]
Het enige wat me nog resteerde was om de batterij eruit te halen.
Als het de volgende keer weer voorkomt, zou ik graag willen weten of er een andere manier is om em opnieuw op te laten starten. Op m'n oude Window Mobile smartphone zat er een reset knopje. Maar op m'n Android smartphone ben ik deze niet tegengekomen. Ook helpen de truuks die ik ben tegengekomen niet, zoals het powerknopje en de volume op of neer gelijktijdig ingedrukt te houden.
Weet iemand of en hoe ik mijn telefoon een soft-reset kan geven?
[edit: nog even een toevoeging, het gebeurde zo juist weer (af en toe gebeurt het bij het kijken van een streaming anime filmpje). Het blijkt dat het scherm nog wel werkt. Het beeld blijft welliswaar hangen, maar het scherm reageert nog wel op aanrakingen. Daar kwam ik achter toen het scherm dimde en na aanraking het licht weer aanging.]
[ Voor 13% gewijzigd door marnix.moed op 11-01-2014 16:22 ]