Hallo, Ik ben nieuw op Tweakers dus ik weet niet zeker of dit de goeie plek is voor mijn vraag, maar goed anders hoor ik t wel. Ik heb een Samsung Galaxy S Advance I9070, net geupdate naar JellyBean (4.1.2) nou heb ik muziek op mijn mobiel gedownload maar dit zet hij dan bij bestanden->muziek, terwijl ik hem bij mn andere muziek wil hebben, die bij mp3 staan.. weet iemand hoe ik dit doe?
Hoi, welkom op GoT 
Je geeft helaas veel te weinig informatie. Zo mis ik welke software je gebruikt om muziek over te zetten, of je daarbij al in de instellingen hebt gekeken, of je al andere software hebt geprobeerd en wat je verder zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. We verwachten hier meer eigen initiatief, dan kunnen we je ook beter helpen
Kortom, iets meer informatie graag
Je geeft helaas veel te weinig informatie. Zo mis ik welke software je gebruikt om muziek over te zetten, of je daarbij al in de instellingen hebt gekeken, of je al andere software hebt geprobeerd en wat je verder zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. We verwachten hier meer eigen initiatief, dan kunnen we je ook beter helpen
Kortom, iets meer informatie graag
Oke, bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb het met youtube-mp3.org op mijn pc gedownload (het is een mix die alleen op youtube staat, vandaar), die ik dan met een usb-kabel overzet naar mijn mobiel. Dit deed ik ook al toen ik nog 2.3.6 op mijn mobiel had staan, toen zette mijn mobiel alle muziek automatisch bij "mp3-speler" maar sinds mijn update doet hij dat niet meer. Ik heb al een tijdje op mijn mobiel gekeken of ik het kan kopiëren/verplaatsen naar "mp3-speler", ook heb ik gekeken naar andere forums maar kwam geen oplossingen tegen... Ik verwacht niet dat het heel moeilijk is maar ik zie niet wat ik moet doen..