Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306232

Topicstarter
Hoi luitjes,

Ik heb m'n zoontje voor z'n verjaardag een qware tabby tb1517 deze dus cadeau gegeven, hardstikke leuk ding voor em om spelletjes op te spelen of 'n beetje te internetten. Dit deed ie eerst op mijn telefoon namelijk. Nu komt het punt: op mijn telefoon heeft ie diverse spelletjes die hij ook op zijn nieuwe tablet wil hebben en wil natuurlijk niet van voor af aan beginnen.

Mijn idee was dus om met titanium een backup van zijn spelletjes op mijn telefoon te maken en die dan op de qware te zetten, maar het probleem is dat ik op geen enkele manier root acces kan krijgen op de tablet en titanium backup dus niet werkt op de tablet.

Ik heb hier op het forum al rond gekeken, maar de genoemde manieren om andere qware tablets te rooten lukken niet.

Heeft er iemand een idee hoe ik deze tablet wel kan rooten? Of heeft iemand een andere oplossing om alle spelletjes, inclusief gameprogress, over te zetten van mijn note2 naar de tabby? Zoonlief zal julie zeer dankbaar zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-07 15:15
Kun je niet gewoon de folders van de games in de Android/Data/ folder van het interne geheugen van je telefoon naar de tablet kopieren? Met ES file explorer moet dit kunnen. Als de data files van de games ergens anders staan heb je root access nodig om te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:46
Met Helium kun je een backup van je app-data maken zonder root.