Toon posts:

YES het is waar ik heb em! RADEON SE 64mb ddr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na 2 maanden wachten omdat de leverancier van mijn nieuwe tb 1200 de 32mb ddr er prongelijk in had gezet kreeg ik dan toch vandaag mn ViVo. Ik had al een paar berichten gelezen hierover maar toen de winkelier zei dat het de nieuwste en nog snellere versie was dacht ik hmmmmmm.....
en toen ik thuis kwam en UT had gespeeld in
2084 ofzo (is in de 2000 in iedergeval) met een framerate van 70 dacht ik HUBBA HUBBA :9~ :9~ :9~ ..... super vet!

nou nog ff een 3dmark score maken ben zo terug ff hond uitlaten :)

doei

Verwijderd

Waar weg :?

Verwijderd

Leuk voor je

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Monitor?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Heb je zo'n videokaart en dan ga je je hond uitlaten :?

Ik zou eerst ff een paar uur spellen spelen :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
IIyama vision master pro 410

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33
waar heb je die kaart vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
em hij kom em niet meer aankomen via de leverancier maar hij is speciaal voor mij naar een beurs gegaan om em voor me te halen..... >:)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
zijn al die radeon kaarten zo slecht te krijgen? Ik wilde er vanmiddag een gaan halen (een 32 MB DDR) eigenlijk, wordt dat bestellen?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

wat is je 3dmark score?
en ff specs van je hele comp

Verwijderd

Mazzelpik ;)

Verwijderd

UT kun je niet boven de 1600x1200 spelen.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op donderdag 07 juni 2001 22:18 schreef Bioslock het volgende:
na 2 maanden wachten omdat de leverancier van mijn nieuwe tb 1200 de 32mb ddr er prongelijk in had gezet kreeg ik dan toch vandaag mn ViVo. Ik had al een paar berichten gelezen hierover maar toen de winkelier zei dat het de nieuwste en nog snellere versie was dacht ik hmmmmmm.....
2084 ofzo (is in de 2000 in iedergeval) met een framerate van 70 dacht ik HUBBA HUBBA :9~ :9~ :9~ ..... super vet!

doei
Op vrijdag 08 juni 2001 09:38 schreef Harry_Hammer het volgende:
Hmmzzz :?

Volgens mij speel je in 1280x1024 want hoger dan wat Harry zegt kan niet... |:(

Geen wonder dat je 70FPS heb, dat haalt mijn GeForce2 GTS PRO 64MB DDR ook... Zelfs 90fps met alles op full details.... :)

Signature?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Welke zaak was dat, er zit hier een neef naast me, die em ook graag wil hebben.

Niet op voorraad.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:16
Mijn Geforce 2mx haalt ongeveer max. 270 fps in UT. alles op full detail en in een res. van 800*600, maar dan zijn er geen bots. Dus dat iemand 90 fps haalt dat kan wel, maar wanneer en hoe?

Verwijderd

[offtopic-tip]
Ut is sneller in OpenGL!
[/offtopic-tip]

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

En natuurlijk de vraag: Waarom..
ik zie het praktische verschil niet tussen 90 en 120 FPS.. alleen dat je tegen andere kan zeggen: "Kijk ik ga sneller dan jij!"
Variant op.... "hoe groot is jouw l*l?" alleen na zoveel herhaal word ik er ziek van...

Met andere woorden... zo vaak deze topic gehad over FPS.. enfin.. ik maak er verder geen woorden aan vuil...

Verwijderd

Hij heeft waarschijnlijk weinig vrienden waar hij zijn verhaal kwijt kan. Nou rukkertje, proficiat met je kaartje, ik zal een pilsje nemen op je intense geluk. :r

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Op vrijdag 08 juni 2001 12:56 schreef henkleerssen het volgende:
En natuurlijk de vraag: Waarom..
ik zie het praktische verschil niet tussen 90 en 120 FPS.. alleen dat je tegen andere kan zeggen: "Kijk ik ga sneller dan jij!"
Variant op.... "hoe groot is jouw l*l?" alleen na zoveel herhaal word ik er ziek van...

Met andere woorden... zo vaak deze topic gehad over FPS.. enfin.. ik maak er verder geen woorden aan vuil...
Jah en dan wel in je signature heel je systeem zetten, dan spreek je je eige tege heh! :?

I see dead pixels...

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Hoezo? Die sig is er omdat het makkelijker praat als we het over hardware gerelateerde zaken praten (problemen, ervaringen over specifieke hardware etc.)...niet van "kijk mij een systeem hebben"... Dan kan ik beter de specs van beste computer van me op het werk laten zien...duh... ?

Voor mij geldt thuis dat het ding het moet doen... en dat die af en toe getweakt moet worden om met bijvoorbeeld rendering verder te kunnen.. (ik noem maar een dwarsstraat).

Enough said... now for real

Verwijderd

offtopic:
Abit KT7 RAID | 2*IBM 45 GB DTLA (RAID-0) | AMD Duron 800@1010, 1,85VCore, 3,4Vio, [29º idle, 45º stressed] | Spire Orb | 2*Infineon 128MB CAS-3@CAS-2 | CreativeDVD1243e 12/40 | Matrox G450 DH 32MB DDR | etc...

Heb je geen last van haperingen??? Als ik dat met mijn kingston mem probeer, haperd hij constant bij mij. :'(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Offtopic:
Zien jullie het verschil niet tussen iemand die blij is met z'n hardware en iemand die bewust zit te patsen?!
Offtopic:

Bioslock, geef de naam van de leverancier eens, als het goed is moeten al de nieuwe Radeon SE's worden.

Niet op voorraad.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Op vrijdag 08 juni 2001 13:17 schreef Wingman25 het volgende:
offtopic:
Abit KT7 RAID | 2*IBM 45 GB DTLA (RAID-0) | AMD Duron 800@1010, 1,85VCore, 3,4Vio, [29º idle, 45º stressed] | Spire Orb | 2*Infineon 128MB CAS-3@CAS-2 | CreativeDVD1243e 12/40 | Matrox G450 DH 32MB DDR | etc...

Heb je geen last van haperingen??? Als ik dat met mijn kingston mem probeer, haperd hij constant bij mij. :'(
offtopic:
Nee

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kt7a-raid,265mb ram en een TB 1200...
ok jullie hebben wel gelijk ut in 1600 maar Q3 draait in 2048 32bit helemaal flex to the max.

oh ja dont flame me, ik ben gewoon ff happy met mn kaart oke? sjieeeesh

edit:

oja naam van leverancier is de graaff in oss
(0412-655625) maar hij kom em volgens mij ook niet meer aankomen but try it
{DAMn krijg 3dmark nie aan de praat ff wachte nog}

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op vrijdag 08 juni 2001 09:38 schreef Harry_Hammer het volgende:
hahaha wat een onzin, jij hebt misschien een monitor die niet hoger dan 1600x1200 gaat, maar dat wil niet zeggen dat het spel dan niet hoger ondersteunt.
ut kun je wel spelen in 2048x1536.

En ga nou niet allemaal gelijk dom lopen doen door te zeggen, gefeliciteerd hoor, proost, geweldig, enz enz te zeggen want hij deelt alleen mee dat hij er een heeft en dat het nog die speciale se versie is, en mag hij er blij mee wezen, of niet soms.
Blijkbaar weer niet want er zijn altijd wel weer een paar mensen die of jaloers zijn of het een ander niet gunnen. :(

39

Verwijderd

Topicstarter
oh waarom kan ik dan maar tot 1600?

ja precies wat ik bedoel Homedisc. Hiermee wou ik dus ook mededelen dat het niet een gerucht is. tnx

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op vrijdag 08 juni 2001 14:43 schreef Homedisc het volgende:

[..]

hahaha wat een onzin, jij hebt misschien een monitor die niet hoger dan 1600x1200 gaat, maar dat wil niet zeggen dat het spel dan niet hoger ondersteunt.
ut kun je wel spelen in 2048x1536.

En ga nou niet allemaal gelijk dom lopen doen door te zeggen, gefeliciteerd hoor, proost, geweldig, enz enz te zeggen want hij deelt alleen mee dat hij er een heeft en dat het nog die speciale se versie is, en mag hij er blij mee wezen, of niet soms.
Blijkbaar weer niet want er zijn altijd wel weer een paar mensen die of jaloers zijn of het een ander niet gunnen. :(
Zegt meneer Homedisc met ze Asus GeForce 3 8200 Deluxe van een paar duizend piek..... ;)

Tsja, tis maar van welke kant je het bekijkt he?
|:(

Signature?

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 22:18 schreef Bioslock het volgende:

doei
nou uhh gefeliciteerd how cares ?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

How cares?! Make it WHO cares...
Als je gaat flamen, doe het dan goed!!!
Iig ben ik wèl blij voor die man, ookal is het niet zijn intentie empathie te verkrijgen bij zijn medetweakers.

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ook gefeliciteerd.
BTW: wat voor kloksnelheid loopt die kaart nou precies op standaard? En zitten er nog andere voordelen aan die kaart?

Mijn Radeon32DDR OEM kreeg ik op 189Mhz, hoever kon je de jouwe overklokken?

Great minds think in parallel gutters.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Gefeliciflapstaart met je nieuwe kaart

• MGSNK
  • Laatst online: 10:54
Op vrijdag 08 juni 2001 16:04 schreef Osdorp-Dude het volgende:

Zegt meneer Homedisc met ze Asus GeForce 3 8200 Deluxe van een paar duizend piek..... ;)

Tsja, tis maar van welke kant je het bekijkt he?
|:(
Tssss... Ben je jaloers of zo, ik vind dit soort mensen dus echt TRIEST, ga eens ergens anders nutteloze posts neerzetten...Kleuter=Newbie

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Die radeons zijn idd errug mooi, ik bouw ze tegenwoordig ook vaak in een nieuw systeem, vooral de ALL-in wonder radeon is errug mooi.
proficiat met je radeon!

:)

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Dit heeft dus echt niks met patsen te maken!!! Dit is gewoon erg nuttige informatie voor mensen die van plan zijn om een nieuwe videokaart te kopen. En dat die Radeon SE goed presteert, dat is dus goed nieuws.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 19:41 schreef DavidS het volgende:
Dit heeft dus echt niks met patsen te maken!!! Dit is gewoon erg nuttige informatie voor mensen die van plan zijn om een nieuwe videokaart te kopen. En dat die Radeon SE goed presteert, dat is dus goed nieuws.
ditto, toevallig heb ik een geforce 1
en dus ook geintresseerd in je benchmarks Bioslock!! >:)

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op vrijdag 08 juni 2001 16:50 schreef MGSNK het volgende:

[..]

Tssss... Ben je jaloers of zo, ik vind dit soort mensen dus echt TRIEST, ga eens ergens anders nutteloze posts neerzetten...Kleuter=Newbie
Moet je vooral hierop gaan reply'en... heeft ook veel zin :(

Heeft niets met jaloers te maken, tis fantastisch voor iedereen die een GeForce 6 of een Radeon 256 MB versie heeft, I don't care...

Maar dat iemand zo'n mening geeft over mensen die op een bepaalde manier reply'en meteen volgens hem jaloers zijn en hijzelf niet omdat hij een GeForce3 heeft van Asus, een Deluxe versie nogwel, daar kan ik niet tegen nee... |:(

Jah dan kan ik ook dapper gaan praten jah...

Signature?

Verwijderd

Laat maar pics zien van UT in 2048 x ...

en wel met 16 bots en 32 Bit..dat gaat je dus echt nooit lukken...

altijd dat geouwehoer over de scores waarvan ik denk waaar haalt men het vandaan, is me echt nog nooit gelukt..
en zo supersnel kan die Radeon SE niet wezen

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bevalt ie?

Verwijderd

sorry maar de radeon die ik heb doet

210\200 als het koel is op zolder dan
210\210 en geen koelblokjes op mijn geheugen
moet er nog op dan denk ik dat hij 210\210 wel goed stabiel blijft

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:23

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hmmzz... dit is dus zo fake als het maar kan... De Vision Master Pro 410 van Iiyama (17") heeft een maximum resolutie van 1600 x 1200 @ 70 Hz.
Ik vindt het dus heel knap als jij hem op 2048 x 1536 @ 70 Hz hebt gekregen. Dat ondersteund de monitor hardwarematig namelijk gewoon niet.

Bioslock, droom dus maar lekker verder.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• You-Suk
  • Laatst online: 16-11-2025
Op vrijdag 08 juni 2001 19:41 schreef DavidS het volgende:
kijk en dit bedoelen we dus, niet iemand gaan
flamen omdat ie lol heeft met zijn nieuwe vid kaart
he joh veel plezier ermee en dit is dus ook leuke info voor al diegenen die nog een nieuwe vid kaart willen kopen :7

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op zaterdag 09 juni 2001 00:46 schreef E-Vix het volgende:
Hmmzz... dit is dus zo fake als het maar kan... De Vision Master Pro 410 van Iiyama (17") heeft een maximum resolutie van 1600 x 1200 @ 70 Hz.
Ik vindt het dus heel knap als jij hem op 2048 x 1536 @ 70 Hz hebt gekregen. Dat ondersteund de monitor hardwarematig namelijk gewoon niet.

Bioslock, droom dus maar lekker verder.
Correctie 1600x1200@75HZ

Model A702HT Vision Master Pro410
Beeldbuis 17" (16", 40cm effectief)
Flat Screen, Diamondtron Naturally Flat
Dot pitch 0,25mm Aperture Grille Pitch
Sync Frequentie Horizontaal: 27,0-96,0kHz, Verticaal: 50-160Hz
Bandbreedte videosignaal 160Mhz dot clock
Resoluties 640 x 480 @ 160Hz
800 x 600 @ 152Hz
1024 x 768 @ 118Hz
1152 x 864 @ 105Hz
1280 x 1024 @ 90Hz
1600 x 1200 @ 75Hz

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
is waar sorry, q3 doet het wel maar het beeld staat er maar voor 1/3 op niet opgevallen in de haast |:( , maar hij loopt nou stabiel op 250/250....

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 09 juni 2001 13:32 schreef Bioslock het volgende:
hij loopt nou stabiel op 250/250....
Zo, das niet verkeerd! das toch wel een teken dat het goed gaat met de yields, gooi eens wat benchmarks op tafel ;)

Niet op voorraad.

Pagina: 1