[W8.1] zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick_kraster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-08 16:01
Goedendag medetweakers,

nadat ik naar windows 8.1 heb geupdate heb ik een probleem met opnieuw opstarten handmatig en als een programma de laptop op nieuw opstart dan meld hij de laptop af en op het moment dat het moet opstarten blijft het op een zwart scherm staan en moet ik de power knop inhouden om de laptop af te sluiten en zo weer op te starten.

Heb lopen zoeken naar het probleem maar kon zo ver alleen vinden dat mensen altijd een zwart scherm hebben bij het opstarten van windows 8.1.

Heeft iemand enig idee om dit op te lossen

laptop model: Asus Notebook N750JV-T4090H

EDIT: kom er net achter dat hij ook op zwart scherm blijft staan als ik de computer afsluit
de fans blijven draaien en de powerled blijft aan

[ Voor 10% gewijzigd door rick_kraster op 11-01-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:41
Anders dan Windows 7 en vroeger, gaat het scherm in Windows 8 alvast uit. De boodschap "afsluiten..." bied toch geen enkele waarde.
dus het klopt dat je pc nog even blijft draaien op zwart scherm, dat is niet erg, hij is gewoon bezig met afsluiten.

de vraag is: hoeveel geduld heb je? Druk je hem uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick_kraster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-08 16:01
ik weet dat hij alvast uitgaat maar als de laptop na een half uur nog steeds niet uitstaat/opnieuw is opgestart dan is er toch wel wat mis heb ook uitgevonden wat het was
een third party program om mogelijk te maken een windows 7 skin aero in te stellen van:
http://blog.laptopmag.com/make-windows-8-like-windows-7

[ Voor 6% gewijzigd door rick_kraster op 11-01-2014 22:51 ]