[feat/pricewatch] toevoegen zoekmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Is het mogelijk om bij het zoeken naar htpc-behuizingen in de pricewatch ook te selecteren op de volgende dingen?
  • heeft display ja/nee
  • afstandsbediening inbegrepen ja/nee
  • werkt met universele afstandsbediening ja/nee
  • volledig aan/uit via afstandbediening ja/nee
Raspberry Pi's, mediaplayers, NAS'sen en htpc's worden steeds interessanter en dus ga je in de PW op zoek naar alle mogelijkheden. Ik wil graag gebruik kunnen maken van mijn Logitech Harmony One, of mettertijd content kunnen doorzoeken op een tablet en de afspeelrequest naar de htpc kunnen sturen. Dat werkt alleen met behuizingen en/of uitbreidingen à la iMon die dat specifiek ondersteunen. En daarop is nu juist niet te selecteren in de PW. Je moet nu dus tig kasten bekijken, checken op de website van de fabrikant of het werkt en dan na een teleurstelling weer doorklikken naar de volgende htpc-behuizing. Lijkt me handiger als dit al in de PW te selecteren is.

Alvast bedankt voor het overdenken van deze aanvraag!

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat klinkt als specificaties, dus dat mag (en kan) de Pricewatch-crew zelf invullen en behoeft verder geen technische wijzigingen :)

Dus bij deze een move van Lieve Devvers -> Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat voor display bedoel je precies? Een statusdisplay waarop je wat getallen kan zien of een 'echt' display die dienst kan doen als (tweede) monitor?

Wat betreft de afstandsbediening heb ik het volgende gedaan:
• Bij "Aansluitingen voorzijde" heb ik Infrarood geplaatst. Zo weet je of de behuizing uberhaupt met een afstandsbediening kan omgaan.
• Of er een afstandsbediening bij zit, heb ik in een algemere specificatie gegoten, genaamd "Meegeleverde extra's". Mocht blijken dat daar op een gegeven moment wel erg veel afstandsbedieningen tussen zitten, kan ik daar altijd nog een aparte specificatie van maken met bijbehorend filter.

Of deze werkt met een universele AB en of deze volledig aan of uit kan, lijkt mij meer te maken te hebben met de software dan de hardware (evt hangt de keus van het moederbord ook er vanaf, maar nog steeds niet puur en alleen aan de behuizing). Die keus is dus volledig aan je zelf, of je er compatible software (en hardware) in stopt. Daar ga ik dus geen specificatie voor maken.