Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw Laptop of Oude Laptop Laten Repareren?

Pagina: 1
Acties:

• Muissi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb op het moment een Dell Studio 1555 in bezit, maar hij start echter niet meer op. Volgens de reperateur zijn er verschillende interne componenten defect die invloed hebben op de stroomvoorziening. Daarnaast is de accu defect. Kosten: 170 euro.

Ik zou ook een nieuwe laptop kunnen kopen. Ik ben een student en zoek een laptop voor onder of rond de 400 euro. Tot nu toe viel het aanbod van goede nieuwe budgetlaptops erg tegen. Qua specs lijken de meeste laptops er niet veel op voor uit gegaan. Ik heb 2 jaar geleden deze laptop 2de hands gekocht voor 250 euro, dus ik zou het zonde vinden om voor een laptop met ronduit dezelfde processorsnelheid, ram, resolutie etc. meer te betalen. Het belangrijkste voor mij is; mogelijkheid tot streamen/downloaden torrents, video's, draagbaarheid en levensduur accu en af en toe wat rts-games zoals company of heroes (1) .

Iemand die een tablet weet die vrij open is qua besturingsysteem of een budgetlaptop die wel een vooruitgang is?

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 09:54
Voor 400 ga je niet veel krijgen... Tweedehands een idee?

Als het voor school is kan je ook eens kijken naar de Windows Surface RT.

[ Voor 40% gewijzigd door Knamix op 11-01-2014 20:31 ]