Beste allemaal!
Sinds de afgelopen 2 weken heb ik een probleem met mijn laptop. Bij sommige games gaat mijn laptop van de normale 60+ Frames per second naar ongeveer 5 FPS. Dit is heel storend. Ik heb van alles geprobeerd om dit te fixen, maar niks werkt:
- Schijfdefragmentatie
- Schijfopruiming
- Minimaal 10% geheugen vrijgemaakt op mijn harddisc
- CCleaner losgelaten op mijn laptop
- Virusscans gedaan
- Internetfiles verwijderd
- Alles is up-to-date
- Gecheckt op adware/malware
Niks helpt. Meerdere spellen blijven naar 5 FPS gaan. Ik heb het gevoel dat het mijn geheugen is. Ik ben absoluut geen laptopexpert dus het kan ook complete onzin zijn. Maar het voelt alsof mijn geheugen wel volloopt met gamedata, maar het kan er niet meer uit. Dus mijn geheugen loopt steeds voller maar kan niks kwijt.
Deze laptop is officieel een 64-bit systeem, maar ik heb hem laatst opnieuw geinstalleerd met de CD die daar officieel werd bijgeleverd en achteraf was dat een 32-bit installatie-CD.
Hier zijn mijn specs:
Processor: Intel Core i5 CPU M 460 @ 2.53GHz
Intern Geheugen(RAM): 3,48 GB
Type Systeem: 32-bitsbesturingssysteem(voorheen 64-bit)
Videokaart: Nvidia Geforce GTX 460M 1,5GB
Windows 7 Home Premium
Ook sta ik op het punt om een laptopkoeler te kopen(Zo'n blad met waaiers die je onder je laptop zet). Maar eerst wacht ik op reacties in de hoop dat het opgelost kan worden.
Graag hoor ik van jullie!
Sinds de afgelopen 2 weken heb ik een probleem met mijn laptop. Bij sommige games gaat mijn laptop van de normale 60+ Frames per second naar ongeveer 5 FPS. Dit is heel storend. Ik heb van alles geprobeerd om dit te fixen, maar niks werkt:
- Schijfdefragmentatie
- Schijfopruiming
- Minimaal 10% geheugen vrijgemaakt op mijn harddisc
- CCleaner losgelaten op mijn laptop
- Virusscans gedaan
- Internetfiles verwijderd
- Alles is up-to-date
- Gecheckt op adware/malware
Niks helpt. Meerdere spellen blijven naar 5 FPS gaan. Ik heb het gevoel dat het mijn geheugen is. Ik ben absoluut geen laptopexpert dus het kan ook complete onzin zijn. Maar het voelt alsof mijn geheugen wel volloopt met gamedata, maar het kan er niet meer uit. Dus mijn geheugen loopt steeds voller maar kan niks kwijt.
Deze laptop is officieel een 64-bit systeem, maar ik heb hem laatst opnieuw geinstalleerd met de CD die daar officieel werd bijgeleverd en achteraf was dat een 32-bit installatie-CD.
Hier zijn mijn specs:
Processor: Intel Core i5 CPU M 460 @ 2.53GHz
Intern Geheugen(RAM): 3,48 GB
Type Systeem: 32-bitsbesturingssysteem(voorheen 64-bit)
Videokaart: Nvidia Geforce GTX 460M 1,5GB
Windows 7 Home Premium
Ook sta ik op het punt om een laptopkoeler te kopen(Zo'n blad met waaiers die je onder je laptop zet). Maar eerst wacht ik op reacties in de hoop dat het opgelost kan worden.
Graag hoor ik van jullie!