Toon posts:

Ik kan geen GTA online...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.186 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen van tweakers ik ben een jongen van 11 jaar,
ik kan geen GTA: online de exacte reden waarom weet ik niet.
ik krijg alleen iedere keer als ik online wil in beeld: ERROR the rockstar game files failed to synch with your game. please try again later.
Ik heb wel een paar dingen waar het aan kan leggen:
1. me xbox 360 is niet geportfoward.
2. mijn nat-type staat af en toe op moderate en vaak op open.
Mijn internet provider is Kpn.
Als jullie hier een oplossing voor weten zou ik die graag willen horen,

Groet Killian! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:30
Probeer je dns op de xbox eens te veranderen naar bijvoorbeeld google dns 8.8.8.8

Edit: hier kan je zien hoe het moet: http://portforward.com/networking/staticip-xbox360.htm

[ Voor 36% gewijzigd door HKLM_ op 10-01-2014 21:18 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Misschien moet je als je 11 bent iets anders gaan doen dan online knallen? :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Downloader91 het lukt nu eidenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:51:
Misschien moet je als je 11 bent iets anders gaan doen dan online knallen? :| :/
Wat een onzinnige opmerking. Een ieder moet zelf bepalen wat hij/zij wilt doen. Ongeacht de leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de steun duke towner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasvd79
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 16:54
Onzinnig in de manier waarop het gebracht wordt, maar zit wel een kern van waarheid in
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:36:
[...]

Wat een onzinnige opmerking. Een ieder moet zelf bepalen wat hij/zij wilt doen. Ongeacht de leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Hallo killian11 en welkom op tweakers. Het is mooi dat je het antwoord op je vraag hebt, maar zou je als je in het vervolg wat post, zou je dan ook kunnen posten wat je zelf al heb geprobeerd en waar je aan denkt dat het ligt? Door dit soort voor onderzoek help je andere heel erg en kom je misschien zelf wel achter het probleem. Dit lijkt nu niet het geval waardoor je sneller reactie's krijgen die niet ontopic zijn, zoals nu het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het fijne welkom en u tips zal ik de volgende keer ook doen maar ik wist bij dit probleem dus niet waar het aan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Cubic X schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:51:
Moet je als je niks zinnigs kan zeggen misschien maar niet posten? Naast dat het erg kinderachtig is en ongefundeerd is het ook gewoon zinloos. Als je de valse moraal ridder wilt uithangen ga dan naar geenstijl/vivaforum ofzo.

@topicstarter: Is het nog gelukt?

[ Voor 27% gewijzigd door Postius op 13-01-2014 15:45 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleydeheer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-07 11:01
on- topic:
Top dat de game werkt! Ik zelf heb aan het begin ook last gehad van een slechte (geen) verbinding. Telfort router, verkeerde dns, nu 8.8.8.8 en 8.8.8.4 en alles werkt perfect.

Toch nog even off-topic:

Ik vind het niet gek wat @cubic x zegt..

Ik wordt persoonlijke helemaal gestoord van 11 of 12 jarige "kinderen" die met hun tanks en bazooka's zonder pardon de game voor anderen verknallen (free roam)

Ik zeg niet dat @killian11 dit ook zou doen online, maar toch ben ik het deels met hem eens.
Tuurlijk moet je zelf weten wat je doet, of ouders in dit geval. Maar er zit niet voor niks een 18+ waardering aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nou in de spelltjes zijn het ook gewoon 20+ jarige hufters die lekker anoniem aan het gallen zijn hoor.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Killian11 heeft zijn antwoord dus voordat hier een hele offtopic discussie ontstaat over de leeftijd van de TS en de games die hij speelt doe ik hem op slot

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.