Black ops 2 Tranzit loopt steeds vast.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag ik heb een vraag.Ik speel nu een tijdje Black Ops 2 Tranzit.En ik zit elke keer weer met een probleem en hoop dat dit probleem hier bekend is.Steeds na een tijdje spelen loopt de game vast en was alles voor niks.De ene keer speel ik en loopt die vast in bijv ronde 3.En een andere keer loopt die vast wanneer ik in ronde 20 zit.8 van de 10 x dat ik speel............loopt de game vast de vraag is altijd alleen wanneer het gebeurd.Heb ook al vaak gehad dat ik geld van mn bank haal om perks en alles te kopen en dan loopt de game weer vast en is al mn geld kwijt.Het is elke keer alleen maar de vraag WANNEER de game vast loopt.Het word zo ontmoedigend om de game nog te gaan spelen omdat ik op Google het antwoord niet vinden kan.Mijn PC specs zijn echter wel goed genoeg.

Windows 7

I5. 2320.....3Ghz............4CPU

6 Gig Ram geheugen

Nvidia Geforce Gt 530

Niet de meest hoge video kaart maar ik speel op 800x600 en heb dan gemiddelt een FPS tussen de 90 en de 300.Mijn video kaart kan Black ops 2 op lage instellingen makkelijk aan.Ook bij gamedebate gaf het aan dat het mn game gewoon goed spelen kan.En heb op engelse forums wel eens gelezen dat mensen die dan toch een hogere computer hebben als mij ook dit probleem hebben.

Ik heb ervoor een tijdje gewoon multiplayer en singleplayer gespeeld en daar had ik dit probleem nooit dus ik vind het maar een vaag geintje wat mij steeds gebeurd.Als ik Farm of Town speel in zombies is er niks aan de hand.Heb het alleen bij Tranzit.Als dit nou eens af en toe gebeurd,dat kan de beste computer overkomen en dat vind ik dan ook niet erg maar ik heb het echt heel vaak.Vaker wel dan niet.En dan bevriest het beeld en staat het stil.En dan valt ook het geluid weg en kan ik de game alleen nog afsluiten via taakbeheer(Ctrl+Alt+Delete)

Ik heb vervolgens de game al op nieuw geinstaleerd.Dat hielp niks.De nieuwste video kaart drivers geinstaleerd.Ook dit hielp niks.Tijdens het spelen firewall en virus scanner uitschakelen en malwarebyte uitschakelen hielp ook niks.En het is nog niet zo lang geleden dat ik mijn computer geformateerd heb dus veel rotzooi op mijn op mijn pc heb ik ook niet.Dus het word erg frustrerend nu.Ik hoop dat ik bij deze duidelijk geweest ben en dat ik hier de oplossing krijg.

Alvast bedankt mensen............................................................... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm ja, heeel vaag..

ga is naar steam>Library>Rechtermuis knop op de game> properties > En dan in 1 van de Tabs kan je Spel cache en inhoud controlleren.

Voer dat uit, dit duurt misschien 2 minuutjes.

Tijdens het gamen, alt+tab en open je taakbeheer, bekijk je processor en alle andere componenten eens en kijk of er iets boven de 90% uitkomt..

Zombies is niet zo heel zwaar omdat het niet 20 internet verbindingen tegen komt, wat wel in MP gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you are experiencing freezes on PC, make sure you have updated video card drivers. Disable any antivirus or firewall you have installed and see if that resolves the game freezing. If game doesn’t stop freezing randomy, you can try running the game windowed.
1. Go to Black Ops installation directory
2. Open the Players directory
3. Open the Config.cfg file in Notepad
4. Search for the line seta r_fullscreen “1″
5. Change the 1 to 0
6. Re-run the game.