Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Zal er ook nog wat aan spenderen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Beoordelingen: +1, +1: Interessant, +1: Interessant, +1: Interessant, -1: Overgewaardeerd, -0.80: Overgewaardeerd, +0.67: Inzichtvol, +0.56: Informatief, +0.47: Interessant, -0.38: Overgewaardeerd, -0.34: Flamebait, -0.29: Overgewaardeerd, Totaal: 2.89 / 12x
De meningen zijn aardig verdeeld, van intressant tot flamebait
+2 vind ik wel voldoende voor deze post dus ..
De meningen zijn aardig verdeeld, van intressant tot flamebait
+2 vind ik wel voldoende voor deze post dus ..
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
* KeX vindt +2 ook voldoende. En als je goed kijkt is het zelfs nog veel.
). Maar resonantie voorkomen kan niet door er maar 1 fan in te zetten. Trilling met een frequentie gelijk aan een eigen frequentie van wat dan ook in de omgeving van de fan (of de fan zelf) kan ook door 1 fan veroorzaakt worden. Dus ook niet echt heel interessant.
Een opmerking als
* KeX zou deze post graag op 2 zien
Het nut van een volledige koperen koeler is helemaal niet bewezen. In vergelijking met aluminium is de heat capacity beter maar de thermal conductivity van aluminium is weer beter zodat "aandurven" IMO niet de juiste woorden zijn. Een combinatie van afvoer en opname capaciteit per graad temperatuurstijging van het materiaal krijg je vaak bij combo's. Het zanikken om het aandurven van volledig koper is dus bollocks. Zeker gezien het gewicht en de materiaalkosten wat dat met zich meebrengt.Waarom durft ThermalTake maar niet aan geheel koperen coolers??? Alleen zo'n klein plaatje schiet te weinig op IMHO.
1 fan is vaak minder herrie (2 > 1Gelukkig nu wel 1 dikke fan, zo wordt resonantie voorkomen, dus minder herrie
Een opmerking als
rechtvaardigt ook de 3 punten niet.nu nog een leuk prijsje eraan
* KeX zou deze post graag op 2 zien
/me zou * KeX graag willen helpen, alleen hij mag van Femme hier met geen mogelijkheid inloggen. Ook niet met een nieuw password. Ik zal het straks thuis nog wel even proberen.
Grrrrrrrrrrrr!!!!...ennuh, niet meer vergeten hè :^)
Never stop seeking what seems unobtainable...
Hoho, rustig maar.Op vrijdag 08 juni 2001 17:19 schreef Thor-korenwolf het volgende:
/me zou * KeX graag willen helpen, alleen hij mag van Femme hier met geen mogelijkheid inloggen. Ook niet met een nieuw password. Ik zal het straks thuis nog wel even proberen.
[..]
Grrrrrrrrrrrr!!!!
Klein tikje uitgedeeld.
Ikke ook nog wat excessen in die draad rechtgezet.
Nadeel is dat de poster waar het allemaal me begonnen is nu op 2.89 staat, dus er is nog wel wat voor nodig om hem te downmodden.
Nadeel is dat de poster waar het allemaal me begonnen is nu op 2.89 staat, dus er is nog wel wat voor nodig om hem te downmodden.
Aannames zijn fataal.
Rustig maar? Rustig maar!? Dat zal best wel. Ik denk er het mijne van. Ergens daar in Ruurlo zit iemand, een druk iemand, maar als ie even geen zin meer heeft om te werken, gaat ie proberen users te vervelen.Hoho, rustig maar.
"Wie probeert er nu in te loggen? AHA, Thor! Mooi. Reject password! Huh, hij wil een nieuwe pass. Mooi, ik zal hem krijgen, laat ik even wat random characters intypen. Kan ie lekker niet onthouden. Nee, weet je wat!Ik typ erbij dat ie zijn password niet meer moet vergeten, dan zal ie wel kwaad worden. Mwhoehahahahahaha"
Maar misschien zie ik wel spoken, het kan natuurlijk ook gewoon aan de browser gelegen hebben...
Anyway, de reactie staat nu (net) op 2.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Naar aanleiding van Kees:
In een wereld waar " duizend mensen, duizend inzichten" geldt is het weleens nuttig om met cijfers te werken.
Kon ik het niet laten om het één en ander nog wat uit te diepen en ook maar als aanvulling op de frontpage te planten.Op zondag 10 juni 2001 17:38 schreef testcase het volgende:
Ik snap het wel, maar iemand die hier op TMF zinnige stukjes kan schrijven, moet dat ook op de frontpage kunnen lijkt me.
In een wereld waar " duizend mensen, duizend inzichten" geldt is het weleens nuttig om met cijfers te werken.
Verwijderd
wat mij er aan doet denken bij jou in de kroeg nooit een cocktail te bestellenOp maandag 11 juni 2001 13:13 schreef KexDaFlex het volgende:
Naar aanleiding van Kees:
[..]
Kon ik het niet laten om het één en ander nog wat uit te diepen en ook maar als aanvulling op de frontpage te planten.![]()
In het weekend ben ik vrij (van geest weliswaarOp maandag 11 juni 2001 13:33 maakte TgF een kleine inschattingsfout betreft Dr. Jekyll:
* KeX maakt de cocktails.
Pagina: 1