Sinds een paar jaar ben ik vervend gebruiker van Google Chrome, helaas krijg ik al tijden Blue Screens.
Na ruim een jaar ben ik er achter waardoor ze worden veroorzaakt, als ik een media programma zoals Spotify of Windows media speler open heb staan om bijvoorbeeld muziek te luisteren en ik pauzeer mijn muziek om een YouTube filmpje te kijken in Chrome krijg ik na het hervatten van de muziek 9/10 keer een blue screen.
Ik draai de volgende hardware
Ik zou het vervelend vinden als ik af moet stappen van Google Chrome echter als er geen andere optie is zal het wel moeten.
Daarnaast zijn al mijn drivers up to date, en zijn alle bios updates ook toegepast. Daarnaast krijg ik deze BSOD's niet alleen i.c.m. mijn Denon versterker, bij de recent overleden Logitech Z5500 had ik deze problemen ook.
Na ruim een jaar ben ik er achter waardoor ze worden veroorzaakt, als ik een media programma zoals Spotify of Windows media speler open heb staan om bijvoorbeeld muziek te luisteren en ik pauzeer mijn muziek om een YouTube filmpje te kijken in Chrome krijg ik na het hervatten van de muziek 9/10 keer een blue screen.
Ik draai de volgende hardware
- Intel Core i7 2600k
- 16gb Kingston Hyper T1 1600Mhz
- Asus P8P67 evo
- Asus Xonar Essence STX
- Asus EAH6970
- MSI R6970
- Crucial M4 256Gb
- Intel 530 180Gb
- Op mijn Asus Xonar Essence STX zit een Denon versterker aangesloten via COAX en een headset via 6 1/3 jack.
- De crashes om ze zo maar te noemen doen zich alleen voor op Windows, Linux heeft nergens problemen mee.
- De BSOD's treden over het algemeen op wanneer ik muziek luister via de COAX aansluiting, soms echter ook als ik muziek luister over me headset.
- De interne geluidskaart staat uitgeschakeld in de BIOS.
- Over het algemeen krijg ik IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL fouten
Ik zou het vervelend vinden als ik af moet stappen van Google Chrome echter als er geen andere optie is zal het wel moeten.
Daarnaast zijn al mijn drivers up to date, en zijn alle bios updates ook toegepast. Daarnaast krijg ik deze BSOD's niet alleen i.c.m. mijn Denon versterker, bij de recent overleden Logitech Z5500 had ik deze problemen ook.
[ Voor 7% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 10-01-2014 19:38 ]
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie