Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutje in artikel Android-telefoon Nokia?

Pagina: 1
Acties:

• 3phemeral
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
nieuws: Details en screenshots verschijnen van Android-telefoon Nokia
Bovendien zegt de site dat Nokia na de verkoop van de telefoontak aan Microsoft zou blijven werken aan het Android-toestel. Dat is curieus, omdat Nokia volgens dat contract tot 2016 geen telefoons mag uitbrengen.
Volgens mij ontbreken er een paar woorden in de laatste zin. . Nokia blijft naar mijn weten namelijk gewoon telefoons uitbrengen. Als ik het fout heb zou een link naar 'het contract' in het artikel niet mis zijn.

Volgens mij hoort het zoiets te zijn:
omdat Nokia volgens dat contract tot 2016 geen telefoons smartphones met andere besturingssystemen dan Windows Phone mag uitbrengen.
Ik heb telefoons vervangen door smartphones omdat Nokia volgens mij wel nog non-Windows Phone dumbphones blijft uitbrengen.

[ Voor 6% gewijzigd door 3phemeral op 10-01-2014 19:31 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik denk dat er bedoeld wordt dat het bedrijf Nokia wat overblijft na de overname tot 2016 geen telefoons mag uitbrengen.

Onder de merknaam Nokia blijven er wel telefoons met WP uitgebracht worden. Door Microsoft :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Het staat er juist. Na de overname geldt:

- Microsoft mag Lumia's uitbrengen, maar die mogen geen Nokia heten
- Microsoft mag dumbphones uitbrengen en die mogen tien jaar lang Nokia heten
- Nokia zelf mag tot 1 januari 2016 geen telefoons uitbrengen, ongeacht het OS