Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb van conrad een SlimPort adapter besteld: http://www.conrad.nl/ce/n...B-micro-B-bus-15-cm-Zwart

Deze zou moeten werken met in ieder geval mijn Nexus 4 maar hij doet het niet. Hij laat nog video nog audio horen of zien. Ik heb hem ook met de Nexus 7 (2013) geprobeerd maar ook hierbij doet die het niet. Verschillende stroomadapters gebruikt, zowel van de 4 als de 7 en voor de zekerheid ook verschillende HDMI kabels gebruikt. Zelfs op meedere tvs gebruikt maar hij doet niks...

Om voor de zekerheid dat ik niet iets fout doe (Alhoewel... kabel erin moet het zijn) vraag ik het maar even hier daar jullie waarschijnlijk meer verstand ervan hebben... Maar in de gebruiksaanwijzing staat niet meer dan kabel erin en afspelen maar.

Ik ben een beetje bang dat dit een maandag morgen product is en ga hem waarschijnlijk retourneren.

Met vriendelijke dank, Servaas

edit: En mochten jullie ervaring hebben met een SlimPort die het wel doet met zowel de Nexus 4 als de Nexus 7 schuw je niet om een linkje naar desbetreffende webshop achter te laten!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 19:25 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Misschien is de slimport defect? Gewoon terug sturen in dat geval en nieuwe vragen.