Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Quadro FX2800M Blauw beeld flikkert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een paar uur dat alles wat normaal zwart of grijs is de kleur blauw krijgt op mijn scherm. Het is ook niet volledig blauw, maar het flikkert constant. Zodra ik een opplicatie open (bijvoorbeeld iTunes) worden ook alle onderdelen die grijs zijn goud/geel achtig. (taalbalk etc) en komen er horizontale beeldlijnen door het scherm.

HP Elitebook 8740W
Nvidia Quadro FX 2800M Card
Windows 7 64 Bit

Ik heb de driver volledig gedeinstalleerd en later weer opnieuw geinstalleerd. Helaas geen effect. Als ik een screenshot maak en dit naar iemand stuur ziet het erbij die gene wel normaal uit.

Iemand enig idee? Volgens mij is het vervangen van een video kaart in een elitebook niet heel eenvoudig..

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:15
Kan idd, je videokaart zijn of het scherm of alles wat daar tussen zit.
Als je dit laat onderzoeken word het een duur grapje waarschijnlijk.

Wat je kunt proberen, als je een extern scherm aansluit heb je dan het zelfde probleem? Dan is het wss de videokaart, doet hij het dan wel normaal is het waarschijnlijk een connectie tussen beelscherm en videokaart.

Dus je zou hem open kunnen schroeven maar dat is geen garantie dat het opgelost gaat worden.
Nu het nog kan zou ik sowieso een back-up draaien.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-11 12:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica