Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Minister: id-kaart zonder vingerafdrukken vanaf 20 januari

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Minister: id-kaart zonder vingerafdrukken vanaf 20 januari verkrijgbaar

Ik las net de kamerbrief: http://www.rijksoverheid....rieven-reisdocumenten.pdf

Daar staat het volgende in:
Volledigheidshalve merk ik nog op dat het voornemen is dat vanaf maandag 20 januari 2014 geen vingerafdrukken meer worden opgenomen bij de aanvraag van een Nederlandse identiteitskaart.
Het is dus nog altijd niet zeker wanneer het mogelijk is. Kan het artikel daar op aangepast worden?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:28

Wokschotel

Op 6 wielen

En waarom staat er een foto van een paspoort bij een artikel dat met name over de id-kaart gaat?

De islam kan uw vrijheid schaden

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Het is zeer aannemelijk dat 20 januari gehaald zal worden, anders zal Plasterk dit niet naar buiten brengen. Dat 'voornemen' is veiligheidshalve, mocht het echt niet lukken. Dit doen politici zeer regelmatig.

Abort Retry Fail?

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
En er nog een vingerafdrukje aan toegevoegd.

Abort Retry Fail?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dimitri R schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:59:
Het is zeer aannemelijk dat 20 januari gehaald zal worden, anders zal Plasterk dit niet naar buiten brengen. Dat 'voornemen' is veiligheidshalve, mocht het echt niet lukken. Dit doen politici zeer regelmatig.
Wanneer heb jij voor het laatst een Nederlandse politicus een belofte waar zien maken? Ok, ik geef toe dat de huidige minister die het paspoortwet-dossier in handen heeft voorruitgang heeft geboekt, maar toch...

Eerst zien en dan geloven zal ik maar zeggen. De kibbelende kidslui die dit land runnen hebben, naar mijn mening, niet een erg goede reputatie met betrekking tot het waarmaken van beloftes.

En volgens http://www.eerstekamer.nl...ziging_van_de_paspoortwet heeft het niet in het staatsblad gestaan, dus zijn de wijzigingen niet doorgevoerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 11-01-2014 15:13 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde