[PC] Men of War: Assault Squad 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33
Aangezien het vorige deel tragisch weinig aandacht kreeg op GOT maak ik bij deze maar topic aan voor
Men of War: Assault Squad 2. Sinds gisteren is het aankomende deel 2 te preorderen op Steam, en fans die de voorganger al bezitten krijgen 10 % extra korting bovenop de 20% korting van de pre order.

De serie blinkt uit in de tactische oorlogsvoering met alles van soldaten tot tanks, vernietigbare omgeving die ook als cover gebruikt kunnen worden en schiterende graphics. De units hebben geen hitpoints maar schadezones, en de hoeveelheid verschillende units is een waar feest voor iedereen die van ww2 geschiedenis houdt. De voorganger kon je zowel coop als competetief spelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.menofwargame.com/media/BAhbBlsHOgZmSSI+MjAxMy8wOC8yNi8xMl8zMl81Ml82MTZfTWVuX29mX1dhcl9Bc3NhdWx0U3F1YWRfMl8xMl8uanBnBjoGRVQ
Afbeeldingslocatie: http://www.menofwargame.com/media/BAhbBlsHOgZmSSI9MjAxMy8wOC8yNi8xMl8zMV8zOF83NDNfTWVuX29mX1dhcl9Bc3NhdWx0U3F1YWRfMl83Xy5qcGcGOgZFVA
Afbeeldingslocatie: http://www.menofwargame.com/media/BAhbBlsHOgZmSSI+MjAxMy8wOC8yNi8xMl8zMl8yN183NjdfTWVuX29mX1dhcl9Bc3NhdWx0U3F1YWRfMl8xMF8uanBnBjoGRVQ
Afbeeldingslocatie: http://www.menofwargame.com/media/BAhbBlsHOgZmSSI9MjAxMy8wOC8yNi8xMl8zMV8yOV85ODhfTWVuX29mX1dhcl9Bc3NhdWx0U3F1YWRfMl82Xy5qcGcGOgZFVA
Afbeeldingslocatie: http://www.menofwargame.com/media/BAhbBlsHOgZmSSI9MjAxMy8wOC8yNi8xMl8zMV8xOV81NzNfTWVuX29mX1dhcl9Bc3NhdWx0U3F1YWRfMl81Xy5qcGcGOgZFVA
Men of War: Assault Squad 2 features new single player style skirmish modes that take players from extreme tank combat to deadly sniper stealth missions. Commanders can now faceoff against opponents on various new multiplayer 1v1 – 4v4 maps. To truly bring the battles to life though there is the new 8v8 game mode designed for huge battles on spectacular maps.

This new Assault Squad game brings significant game engine and visual improvements as well, with special attention paid to ones that were highly requested by the players.

Features

advanced multi-core support
advanced shader technology
interface and AI improvements, including unit kill counts and squad icon information
new multiplayer interface
camouflage depending on season
fully updated inventory items with new graphics and updated vehicles
sound improvements, including voice acting
Steam features, including Steam multiplayer, matchmaking, achievements, cloud, player statistics, leaderboards, voice chat, Valve anti-cheat, friends invite and workshop
player level up and ranked system
in-game video recording, and much more.

Content

15 new single player skirmishes plus 25 reworked ones from the original Assault Squad
eight player co-op support and an all new multiplayer 8v8 game mode
65 multiplayer maps and five gamemodes
more than 250 vehicles at your command
more than 200 soldiers with unique equipment
five factions and various battlefields in Europe, Eastern Europe, Northern Africa and the Pacific
direct control every unit as if you were playing a 3rd person shooter
development tools such as 3d model exporter and map/mission editor, and much more.
http://www.menofwargame.com/games/assaultsquad2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Heb deel 1 en uitbreidingen met veel plezier gespeeld, benieuwd naar deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Soldiers Heroes of World War II is nog steeds een van mijn favoriete games.
Ook super veel plezier beleefd aan bijna alle Men of War varianten.

Ik wacht nog wel tot nadat die uitkomt, wil niet dat dit weer een flop was zoals 'volgens mij was dat Vietnam'.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben nooit bijzonder ver gekomen in de eerste Men of War Assault Squad maar ik vond het wel heerlijk om te spelen. Had deze dan ook gelijk in mijn wishlist gezet zodra ik hem onder de Coming Soon tab zag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:36

ettie1990

PSN:ettiesick

@pheace, Misschien moet je eens kijken op www.moddb.com, kun je extra mods vinden voor je MoW: AS,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Wordt weer tijd om MOW: AS af te stoffen en voor te bereiden op AS 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

update 06-02-14:

Pre-purchase now and receive a 20% discount! All owners of Men of War: Assault Squad will receive an additional 10% discount when pre-purchasing! Everyone who pre-purchases receives access to the beta starting from the 20th February 2014.

[ Voor 90% gewijzigd door ettie1990 op 06-02-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Een post. Voor een poging het topic actief te houden:

Momenteel mowas2 in bèta fase, 2 facties speelbaar, weinig variatie in Maps zowel sp als mp, via workshop wel al een aantal leuke missies gedaan, sirhinkel bijv,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb hem een tijdje geleden ook gepreordered via Steam. Wel leuk, eerste missies gedaan en moet er nog een beetje aan wennen. Graphics idd erg mooi voor een RTS maar blijf tot nog toe iedere keer terugvallen op COH en COH2. Dat speelt toch iets vloeiender vind ik maar ik vind het een leuk spel ter afwisseling!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Veel problemen met multi pas 1x gelukt zonder lag te spelen, probeer nu voor 7e keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Game komt vandaag officieel uit, ik heb inmiddels ok een FB pagina in beheer: http://www.facebook.com/menofwaras2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zit hier nog een Campaign in?

Vond de serie na Faces of War maar zwakker worden. Veel van hetzelfde eigenlijk. SHoWW2 was een briljante game, Faces of War was ook goed, Men Of War ging nog en daarna werd het steeds zwakker eigenlijk. Niet veel anders meer dan iets betere graphics en nieuwe missies.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:31

Vos

AFCA

Zal toch wel? Hoop ik in ieder geval. Benieuwd naar de ervaringen van mensen. Zal eens kijken of ik hem spoedig kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Wat ik tijdens de beta heb gezien was dat je bij de missie's die toen beschikbaar waren dat je eerst een point moest defenden en daarna weer aanvallen net zo als in MoW: AS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Een verkapte Skirmish dus.. Niet échte missies zoals in de eerste delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Deel 1 vond ik dan, waarschijnlijk velen met mij, ontzettend kut spelen. Traag, ze deden niet wat je wilde, ontzettend onduidelijk, kortom voor mij niet de game die ik verwachtte als rts.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

In Assault Squad 2 zit steam workshop, kun je eigen MODS maken, eigen skirmish maps enzo, SirHinkel is daar behoorlijk goed in geworden met Assault Squad1. Kijk maar eens filmpjes op Youtube.

@Angeloonie, inderdaad geen echte missies in de standaard singleplayer, maar wel zoals hierboven benoemd, MODS via Steam Workshop.

@analoge, Niet alle standaard missies zijn point defending and attack, sommigen zijn ok stealth of tank battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Eerst even 'geleend' en daarna gekocht. Speelt weer als vanouds, persoonlijk wel wat minder dan SHOWWII want die was echt perfect, faces of war niet gespeeld maar ik vind deze toch weer wat beter dan de andere men of war's. Kwam er achter dat ik niet eens wapens kon unloaden :O toch wel beetje jammer met mijn playstyle soms, ook al heb je met Assault Squad niet echt meer problemen met ammo(muv. voertuigen misschien).

Multiplayer nog niet gespeeld.
Spel koste me 24€ wetend dat ik alle 40 missies(en mogelijk meer icm. mods) toch wel ga spelen en ik gemiddeld toch zeker een uur per missie kwijt ben. Toch het spel aangeschaft.

Persoonlijk zal ik het spel zeker aanraden als je de voorgangers ook al leuk vond.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55
Sinds kort geniet ik van dit spel, na het 'lenen' en wat offline spelen ga ik het zo maar eens aanschaffen en online spelen :). Heb op youtube gekeken en online zitten niet alleen maar pro's die het perfect spelen. Ook een n00b kan er zijn ei kwijt, dat vind ik wel fijn.

Zou wel graag wat meer afwisseling zien in de SP-missies maar je kunt niet alles hebben. Detail en micro-management kun je in dit spel echt vinden maar hou je van de grotere lijnen dan is het echt niet nodig om alles afzonderlijk te willen besturen. Topspel wat mij betreft :)

Heeft iemand ook nog tips qua MODS's of downloadbare SP-missies?

Edit: Multiplayer is top! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door PLAE op 09-08-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Sirhinkel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:55
Op dit moment 75% korting op Steam. Ik blijf mij er dagelijks mee vermaken ^O^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Had het in de summersale ook gekocht, blijft toch wel leuk, alleen jammer dat er van de singleplayer enkel nog een skirmish over is (met ook nog eens gerecyclde levels).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:18
Angeloonie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:35:
Had het in de summersale ook gekocht, blijft toch wel leuk, alleen jammer dat er van de singleplayer enkel nog een skirmish over is (met ook nog eens gerecyclde levels).
er zijn super veel leuke mods te vinden in de workshop! raad je aan om daar eens te gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Jammer dat zulke games op Tweakers toch aandacht te kort komen. MOW2 is inmiddels goed online te spelen omdat veel gamers de game goedkoop hebben kunnen krijgen. Veel servers en veel nieuwe MOW spelers dus. :9

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-09 20:16
Speel het zelf nu ook leuk om te doen, maar met Russen communiceren op online gaat toch wel lastig

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
Deze vorige week uit de Steam aanbiedingen gevist en uitgeprobeerd... Hallo zeg! Geen tutorial of wat dan ook? Linkjes binnen steam naar guides werken ook niet meer inmiddels.

Ik vind het cool dat dit spel veel realistischer is dan COH (geen tanks met healthbars meer of andere onzin, gewoon pennen met het juiste wapen of de tracks kapot schieten), maar hoe hoogdrempelig kon je een RTS maken in 2015..

Onder bonus content vond ik een soortement van intro missie waar je met de Amerikanen begint met een overzichtelijke beach assault in de Pacific met 2 squads. Op een gegeven moment zaten mijn tanks zonder ammo, dus moest ik zoeken naar een youtube filmpje over ammo trucks en hoe die interface werkt.

Op dit moment vraag ik me af hoe ik beschadige vehicles weer fix? Ik zie een toolbox in de heavy ammo truck, ik kan een GI die toolbox laten meenemen.. en dan?

Lang geleden dat ik old school huiswerk moest gaan doen om een game te leren :*)

EDIT: schijnbaar kun je met CTRL R je crew naar buiten sturen voor repairs... pfff..

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 01-02-2022 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerasHackwerk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-03 15:32
_Anvil_ schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:07:
Deze vorige week uit de Steam aanbiedingen gevist en uitgeprobeerd... Hallo zeg! Geen tutorial of wat dan ook? Linkjes binnen steam naar guides werken ook niet meer inmiddels.

Ik vind het cool dat dit spel veel realistischer is dan COH (geen tanks met healthbars meer of andere onzin, gewoon pennen met het juiste wapen of de tracks kapot schieten), maar hoe hoogdrempelig kon je een RTS maken in 2015..

Onder bonus content vond ik een soortement van intro missie waar je met de Amerikanen begint met een overzichtelijke beach assault in de Pacific met 2 squads. Op een gegeven moment zaten mijn tanks zonder ammo, dus moest ik zoeken naar een youtube filmpje over ammo trucks en hoe die interface werkt.

Op dit moment vraag ik me af hoe ik beschadige vehicles weer fix? Ik zie een toolbox in de heavy ammo truck, ik kan een GI die toolbox laten meenemen.. en dan?

Lang geleden dat ik old school huiswerk moest gaan doen om een game te leren :*)

EDIT: schijnbaar kun je met CTRL R je crew naar buiten sturen voor repairs... pfff..
Super herkenbaar. Heb het jaren geleden gekocht, ben een groot CoH fan, maar snapte er bijster weinig van. Ben vrij snel afgehaakt.
Stratvlogs (YT) heeft best wel wat tutorialvideos.
Pagina: 1