Toon posts:

iPhone 5 wordt waarschijnlijk vervangen door garantie.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.513 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, mijn iPhone 5 had een gebogen frame bij de volumeknop.

Dus heb ik gebeld met apple, en ga maandag naar de Apple store ams, en ik zou hoogstwaarschijnlijk gewoon een nieuwe iphone krijgen(omdat je een gebogen frame niet kan repareren)

Maar nou is mijn vraag, krijg ik een iPhone 5 of een 5c,5s etcetc?

Dit omdat de iPhone 5 niet meer wordt geproduceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ze hebben vast nog wel ergens in hoekje een 5je liggen voor je. Even met een stofdoekje eroverheen en klaar is Kees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:35
Gewoon een 5, dat is altijd al zo geweest. Zal dan waarschijnlijk om een refurbished model gaan maar daar merk je niks van.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oyay
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10:51
Yup,

zolang je garantie hebt zul je altijd een refurbished toestel krijgen. Ik heb al 2x een nieuwe meegekregen.

Op de toestel die je meekrijgt zit 3 maanden garantie op. Als de garantie van je defecte langer is dan 3 maandan dan geld die tijd natuurlijk voor de refurbished die je mee krijgt :)

If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wesleytjuh schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:38:
Gewoon een 5, dat is altijd al zo geweest. Zal dan waarschijnlijk om een refurbished model gaan maar daar merk je niks van.
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oyay schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:55:
Yup,

zolang je garantie hebt zul je altijd een refurbished toestel krijgen. Ik heb al 2x een nieuwe meegekregen.

Op de toestel die je meekrijgt zit 3 maanden garantie op. Als de garantie van je defecte langer is dan 3 maandan dan geld die tijd natuurlijk voor de refurbished die je mee krijgt :)
Ook na 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Als je de telefoon bij de Apple Store zelf heb gekocht wel. Anders moet je naar de verkopende partij gaan om het wettelijke 2e jaar garantie te claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Ik ga morgen ook ff langs de apple store! En hoop dat ik 100 euro bij kan leggen, als ik een nieuwe 5 krijg en dan een 5s mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Je kan wel 100 bijleggen, dan krijg je alleen alsnog een nieuwe 5. Ook als je 300 bijlegt trouwens. Met andere woorden: dat gaat je niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Dat denk ik ook, maar niet geschoten is altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55
Ze geven altijd hetzelfde model met dezelfde specs terug. Zelfs de kleur zullen ze niet voor je wisselen. Geen manier om een ander model terug te krijgen, tenzij je de volle pond voor een volledig nieuw toestel (geen refurb) betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Voor 100 euro meer en dan mijn iPhone 5 inruilen voor een 5s... Wou dat ik dat kon doen ;)

(al 3x langsgeweest vanwege kleine defecten en je krijgt gewoon type/kleur terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Hmm wat ik me afvroeg, moet je ook de originele lader, oordopjes en doosje enz meenemen? Kijk stel dat je een nieuwe krijgt, krijg je dan een nieuwe uit de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Nee het is alleen mobiel swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Helaas was het niet gelukt me iPhone te upgraden, maar ik kreeg wel direct een nieuwe 5 mee! Goede service ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.klopping
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-09 22:41
Een kennis van mij had ook zoiets met een iphone 5. Zonder bijbetaling gwn 5s gekregen toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:40

Saven

Administrator

rick.klopping schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:04:
Een kennis van mij had ook zoiets met een iphone 5. Zonder bijbetaling gwn 5s gekregen toen.
ja mang geloofwaardig verhaal jwz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zeker van sinterklaas! ;)

Je moet trouwens oppassen met het voorstel om bij te leggen voor een nieuw model omdat ze dan kunnen redeneren dat je de telefoon opzettelijk kapot gemaakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 06:25

Leejow(saait)

Blater

Toestellen worden bij Apple geswapt voor dezelfde toesteltype's met exact hetzelfde geheugen. Bijbetalen voor een nieuwere/betere is nooit mogelijk geweest (en nog steeds niet mogelijk). Ze hebben bijvoorbeeld ook nog steeds iPhone 4 16gb refurbished klaar liggen voor swaps hoewel dat toestel al meer dan een jaar niet meer verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Ik ben al blij dat ik gelijk een nieuwe mee kreeg! Ze doen gewoon niet moeilijk. Goede service vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Leejow(saait) schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:14:
Toestellen worden bij Apple geswapt voor dezelfde toesteltype's met exact hetzelfde geheugen. Bijbetalen voor een nieuwere/betere is nooit mogelijk geweest (en nog steeds niet mogelijk). Ze hebben bijvoorbeeld ook nog steeds iPhone 4 16gb refurbished klaar liggen voor swaps hoewel dat toestel al meer dan een jaar niet meer verkocht wordt.
Overigens is dit in sommige landen wel mogelijke om te upgraden, begrijp niet echt waarom dat hier zo lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Dat snap ik wel. De trouwe Apple fans betalen ook wel de volle mep voor het nieuwe model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
een buddy van mij kreeg de nieuwe mac pro nadat hij z'n iphone 3gs inleverde omdat de home knop vast zat.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
Datafeest schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:33:
[...]

een buddy van mij kreeg de nieuwe mac pro nadat hij z'n iphone 3gs inleverde omdat de home knop vast zat.
echt niet? Welke Apple store was dat? _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Studiocitroen schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:12:
[...]

echt niet? Welke Apple store was dat? _O- _O- _O-
Zwolle.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Omdat de TS inmiddels z'n antwoord wel heeft en dit topic langzaam afglijdt naar HK niveau, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.