Toon posts:

Wat hulp bij het uitkiezen van upgrades (gaming)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel de volgende onderdelen zitten in mijn pc en heb eigenlijk niet veel verstand van hoe ik kan upgraden en welke onderdelen ik het beste kan upgraden om games van deze tijd op hoge settings te spelen:

Processor: AMD Athlon(tm) II X4 640 Processor (4 CPUs), ~3.0GHz
Card name: AMD Radeon HD 6450
Memory: 4096MB RAM

als er nog meer dingen nodig zijn om hier antwoord op te geven hoor ik dat graag, volgens mij zit er overigens een voeding van 200 tot 300 watt in de computer.

edit: mijn budget ligt rond te 300 euro totaal, als dit te weinig is hoor ik dat ook graag!

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 12:12 ]

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-02 14:50
Zowel je CPU als videokaart zijn te langzaam om goed games mee te spelen, hoewel de CPU nog redelijk gaat. De videokaart is sowieso te langzaam. 4GB RAM moet genoeg zijn, al is 8GB tegenwoordig de standaard. We hebben nog wat meer informatie nodig:
- Welk moederbord heb je?
- Welke kast heb je?

Je voeding is waarschijnlijk niet toereikend, daarvoor zul je een nieuwe moeten aanschaffen.

Je budget is denk ik wel toereikend. Om het meeste snelheid voor je geld te krijgen zou ik kijken in Vraag & Aanbod, daar kun je bijvoorbeeld videokaarten halen voor 100-150 euro waarmee je prima op 1920x1080 kunt gamen.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel voor de snelle reactie, de kast is volgens mij dezelfde als deze: pricewatch: Medion Akoya PC P5371 F

en het moederbord: MEDIONPC MS-7713

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:58
Kan geen eens informatie over het moederbord vinden..
Raad je toch aan om nog eventjes door te sparen..
Dit zal wel een hele nieuwe PC gaan worden zo.
Mobo+CPU+GPU+Geheugen (Oude wellicht niet compatiebel / traag)
Ik raad je aan om even bij V&A voor een upgrade set te kijken.

http://tweakers.net/categorie/568/upgradesets/aanbod/

[ Voor 9% gewijzigd door Valandin op 10-01-2014 12:37 ]