Toon posts:

fdisk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand andere programma's die in dos partities kunnen maken als FDISK? Heb namelijk pas nogal een probleempje gehad omdat ik linux geiinstalleerd had. FDISK herkent de linux partities niet en zodoende kon ik die niet meer verwijderen. Aangezien het dual boot van linux (red hat) het niet goed deed kon ik mijn andere partitie winME niet meer benaderen.

Dus mijn vraag, een alternatief fdisk programma die linux partities ondersteunt.

alvast bedankt
Ed

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

fdisk en parted van Linux zelf zijn prima :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Partition Magic.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe zit dat dan. Met FDISK werden de linux partities niet zichtbaar! En Partition magic werkt toch niet onder DOS??? Hoe kom je dan in dat partitioneringsmenu van linux, zonder linux te hoeven instaleren?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 08 juni 2001 12:14 schreef macg het volgende:
Maar hoe zit dat dan. Met FDISK werden de linux partities niet zichtbaar! En Partition magic werkt toch niet onder DOS??? Hoe kom je dan in dat partitioneringsmenu van linux, zonder linux te hoeven instaleren?
Bij de install van Part magic kan je ook het dos proggie erop gooien, en wat denk je van de rescue diskette van Part Magic?? da's ook dos!
Fdisk herkent die partities wel hoor, als non-dos!

Verwijderd

Indeed partition magic...

Krijg je alles mee gelezen, aangepast of vernaggelt... :)
Pagina: 1