Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[GoT/MyReact] Aanpassing volgorde + paginanummering

Pagina: 1
Acties:

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:28
Op GoT maak ik vaak gebruik van MyReact om mijn posthistory te checken. Dit is op mijn mobiel/tablet niet veel anders. Nu ben ik vast niet de enige hierin.
In dit geval vind ik de volgorde van MyReact redelijk onhandig. Het eerste wat je ziet is de samenvatting van je profiel, en je notepad venster. De relevantie van deze gegevens komt redelijk dicht bij de 0. Wat mij betreft mogen die op een mobiel apparaat dan ook onderaan te staan :)
Ook "Mijn Topics" heeft dit in iets mindere mate, daar vind ik de "header" eigenlijk ook iets teveel aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S7HxTZsnzBpO886OqMQ4VgLB/thumb.png

Daarnaast de paginanummering op verschillende plaatsen (Active Topics, MyReact, Mijn Topics)
Dit is momenteel in de vorm van: [1] ... [10] [Laatste]
Graag zou ik daar de laatste 2 of zelfs 3 paginanummers zien zoals in onderstaand voorbeeld. Komt vaak voor dat ik even een klein stukje wil teruglezen, of dat er net een aantal reacties op een nieuwe pagina staan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/v8XkFXwAsLFiFtStWNJb4YB5/thumb.png

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

MyReact moet simpelweg nog een keer compleet op de schop en gecombineerd worden met je profiel. Het viel om die reden dan ook buiten de scope van deze eerste implementatie van het responsive design.
Graag zou ik daar de laatste 2 of zelfs 3 paginanummers zien zoals in onderstaand voorbeeld
Het probleem is dat dat niet altijd gaat passen in de smalste viewports. Er valt echter misschien nog wel eea te optimaliseren daar (iig voor grade C).

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 10-01-2014 09:04 ]

Intentionally left blank

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:28
Duidelijk, dan ga ik proberen om Mijn Topics te gebruiken. Zit zo ingebakken om MyReact te openen.
Misschien kan ik icm custom css de header zelf wel wat compacter maken :)

En voor de paginanummering als alternatief: een soort van popupje als je op ... zou klikken?
Beetje zoals het moderatie menu op de frontpage.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen