Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bedankt voor de mobiele site!

Pagina: 1
Acties:

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 20:00
Bedankt dat er nu een handige mobiele versie vd site is waar je toch al het nieuws snel kan zien.

Ik dacht laatst wat gek eigenlijk dat die er niet is, steeds inzoomen om de frontpage te bekijken. En paar dagen later is er ineens een goeie mobiele site!

Misschien is hier al wel een topic over maar die kon ik niet vinden. Of was de mobiele site er altijd al alleen zie ik m nu voor t eerst ofzo... Haha. Maar evengoed, bedankt voor al het moois! dat wou ik maar eens gezegd hebben na al 9 jaar met veel plezier dagelijks tweakers en GoT bezoek. De site is in de loop der jaren goed doorontwikkeld en steeds beter geworden. Dus keep up the good work!
:-)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Graag gedaan :)

We hebben het afgelopen dinsdag live gezet. Het is echter geen mobiele website, maar een responsive design van de huidige website. Lees de .plan voor meer informatie: plan: Tweakers introduceert responsive design

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:32
Op zich werkt het mooi, maar bij het V&A gedeelte zie je nu in de lijst van advertenties de tijden niet meer staan wat ik erg handig vind om te kijken tot waar ik nog moet kijken voor nieuwe advertenties sinds de laatste keer dat ik gekeken heb.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:07
Inderdaad een stuk fijner (wel even wennen!), maar:

Als ik op de tablet door een topic scroll (zijn altijd veel berichten en moet altijd zo laag mogelijk zijn) dan geef ik mijn scherm een swipe (zodat de pagina naar beneden scrolt).
Normaal ging dat goed, nu echter stopt de pagina om de haverklap om teksten/foto's duidelijk zichtbaar te maken.

Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
Maar normaal kon ik gewoon door swipen en bleven de letters 'blurry'.
Nu vindt de pagina (het systeem) het blijkbaar nodig om elke keer te stoppen om de letters weer in focus te brengen.

Resulteert in het feit dat ik nu 2x zo vaak moet swipen om onderaan de pagina te komen.

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-11 14:21
Helemaal blij met de responsive design versie van Tweakers op de iPhone :)
Ik heb de Tweakers app nu zelfs verwijderd, want de site is veel uitgebreider.
Top d:)b