Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tweakers Awards notificatie

Pagina: 1
Acties:

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Waarom gebruiken jullie die foei lelijke Tweakers v6 notificatie nog :(

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/6fnq2.png

Elke keer sterft er een kitten als jullie die gebruiken })

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52
_David_ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:07:
Waarom gebruiken jullie die foei lelijke Tweakers v6 notificatie nog :(

[afbeelding]

Elke keer sterft er een kitten als jullie die gebruiken })
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0M0DZrpwC0m1wwsKHi6AjZMx/medium.jpg

Carlos approves! })

Verwijderd

Ik vind persoonlijk die notificaties nog best ok. Of ben ik nu de enige die dat vind?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Dead Kitten counter ....
Afbeeldingslocatie: http://www.123gifs.eu/free-gifs/counter/counter-0064.gif

domme melding ik heb al gestemd, de pagina vliegt alle kanten op weet alles van je, maar niet of het van toepassing is

[ Voor 39% gewijzigd door Fish op 10-01-2014 01:21 ]

Iperf

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ramp als je custom CSS gebruikt. Om de melding te sluiten (en artikelen op de FP degelijk te kunnen lezen) heb ik m'n custom CSS moeten uitschakelen omdat de zwarte balk met navigatie, usernaam en notificaties er overheen viel. Implementatie is niet geweldig gedaan. Ook de tracker viel links over de melding heen 8)7

Ik ben 'm nu kwijt, maar niet op een ideale manier.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom komt die melding pas 2 dagen voor het einde? Is dat niet een klein beetje laat?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:07:
Ramp als je custom CSS gebruikt. Om de melding te sluiten (en artikelen op de FP degelijk te kunnen lezen) heb ik m'n custom CSS moeten uitschakelen omdat de zwarte balk met navigatie, usernaam en notificaties er overheen viel. Implementatie is niet geweldig gedaan. Ook de tracker viel links over de melding heen 8)7

Ik ben 'm nu kwijt, maar niet op een ideale manier.
Mja, ligt dat dan aan onze implementatie, of aan jouw custom CSS? ;)

Om eerlijk te zijn vind ik deze vorm van notificatie ook te intrusive en mag daar wel eens iets anders voor verzonnen worden. Dat is echter aan ons productteam om te bepalen...

Intentionally left blank

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Raven schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:26:
Waarom komt die melding pas 2 dagen voor het einde? Is dat niet een klein beetje laat?
Het is als herinnering bedoelt. Dus dan is vlak voor het einde juist wel een goede timing lijkt mij toch?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:35:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik deze vorm van notificatie ook te intrusive en mag daar wel eens iets anders voor verzonnen worden. Dat is echter aan ons productteam om te bepalen...
Er is toch nu een goed notificatie systeem, waarom gebruiken jullie die niet?

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

_David_ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:29:
[...]

Er is toch nu een goed notificatie systeem, waarom gebruiken jullie die niet?
Omdat dat voor sommige doeleinden dan weer te onopvallend is...

Intentionally left blank

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

rob_erwt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Het is als herinnering bedoelt. Dus dan is vlak voor het einde juist wel een goede timing lijkt mij toch?
Als het een herinnering is, wanneer was de vorige melding dan? Dit was namelijk de eerste keer dat ik er iets over las, of ik moet het over 't hoofd hebben gezien.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Raven schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:39:
[...]

Als het een herinnering is, wanneer was de vorige melding dan? Dit was namelijk de eerste keer dat ik er iets over las, of ik moet het over 't hoofd hebben gezien.
Goed punt, geen idee eigenlijk... :P Ik meen dat er in het begin wel een .plan aan gewijd is, maar zeker weten doe ik dat eigenlijk ook niet meer.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Omdat dat voor sommige doeleinden dan weer te onopvallend is...
Een gele koebel rechtsboven in is best opvallend imo
rob_erwt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Goed punt, geen idee eigenlijk... :P Ik meen dat er in het begin wel een .plan aan gewijd is, maar zeker weten doe ik dat eigenlijk ook niet meer.
2 Zelfs

plan: Tweakers opent stembussen voor Tweakers Awards 2013/2014
plan: Tweakers zoekt nominaties voor de Tweakers Awards 2013/2014

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:35:
[...]

Misschien. Neemt niet weg dat de sluitknop te hoog was. Ik weet niet hoe de CSS ervoor geschreven is, maar ik heb de zoekveld hoger gezet. Blijkbaar was dat genoeg om de X onder de #menuBar te krijgen.
Zeker intrusive. Ook apart dat het achter de tracker viel bij mij, terwijl ik alleen z'n z-index heb aangepast en nog wat meer, maar niets met de breedte. Zonder custom CSS stond de notification wel goed.

Ach, zolang ik kan toggelen tussen CSS gaat het nog :)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
rob_erwt schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Er is niet eerder een alertbox voor uitgezet. Toen de stemperiode net begonnen was, was er net al een andere alertbox geweest. Omdat we gewoon niet willen dat die dingen om de haverklap gebruikt worden, zit er meestal aardig wat ruimte tussen.
Pagina: 1