Kom op zeg, d'r is vast wel iemand die het weet, alleen hij / zij is nog niet wakker
Op deze site: http://www.realtek.com.tw/htm/download/cgi/DLd1.cgi?model=RTL8029%28AS%29&type=2 staat toch echt:
Dus een aparte driver heb je niet nodig...als het goed is staat die kaart al automatisch in je network-lijst...BeOS 5.0 Use NE2000 Compatible PCI
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Die werkte bij mij zonder enige moeite...
Even leuk instellen en thats it.
Ik ook, die drijvers zijn zinloosOp zaterdag 09 juni 2001 01:39 schreef ACM het volgende:
Die werkte bij mij zonder enige moeite...
He, wat vaag...
heb er 2 nics in zitten: een realtek 8019 (isa), gebruik ik eigenlijk niet meer... die detecteert ie perfect en een realtek 8029 (pci, gebruik ik voor kabelinternet), maar die detecteert ie als een 3com nogwat isa ???
Schiet mij maar lek hoor...
heb er 2 nics in zitten: een realtek 8019 (isa), gebruik ik eigenlijk niet meer... die detecteert ie perfect en een realtek 8029 (pci, gebruik ik voor kabelinternet), maar die detecteert ie als een 3com nogwat isa ???
Schiet mij maar lek hoor...
Wat je kan proberen:
- Die Realtek 8019 eruit halen.
- In je BIOS Plug 'n Play OS op "NO" zetten...zodat het BIOS PnP regelt...
- Die Realtek 8019 eruit halen.
- In je BIOS Plug 'n Play OS op "NO" zetten...zodat het BIOS PnP regelt...
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Mijn ISA soundblaster doet het nog steeds niet
Weet iemand of er ook GOEDE drivers zijn voor Soundblaster weetikveelwelktype ISA?
Yep: SB16 Driver
Die heb ik al. Maar die lijkt niet te werken.....
Staat de geluidskaart wel in de Devices lijst?
Pagina: 1