Goedenavond,
Eerste post omdat ik vrij nieuw ben maar ik wilde graag jullie feedback op een systeem dat ik wil nemen.
Wat ik er mee wil doen is eigenlijk puur gamen en films op kijken en muziek mee afspelen.
Hier een lijstje van de onderdelen.
Wat is jullie mening? kan ik een beter setup krijgen voor dit geld?
Verder heb ik me laten voorlichten door een vriend die het een en ander van computers weet en hij zegt dat ik voor die tien euro meer beter de 4670K kan nemen i.p.v. de 4670
Daarnaast zit ik ook nog te twijfelen om i.p.v dit mainboard voor de Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero te gaan om eventueel over te gaan clocken.
Ook wil ik graag een andere processorkoeler dan de bijgeleverde stockkoeler nemen. Ik oogde eigenlijk op een scythe mugen 3 maar mijn vriend zei dat die niet op het gigabyte mainboard paste omdat het in de weg zou gaan zitten van de geheugenslots.
Ideëen/ suggesties?
Ik ben op dit gebied een echte leek dus alle feedback is welkom.
Groeten,
Vincent
Eerste post omdat ik vrij nieuw ben maar ik wilde graag jullie feedback op een systeem dat ik wil nemen.
Wat ik er mee wil doen is eigenlijk puur gamen en films op kijken en muziek mee afspelen.
Hier een lijstje van de onderdelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper M5 | € 141,- | € 141,- |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 205,04 | € 205,04 |
| 1 | WD Green WD20EZRX, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G | € 80,74 | € 80,74 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 991,53 | |
Wat is jullie mening? kan ik een beter setup krijgen voor dit geld?
Verder heb ik me laten voorlichten door een vriend die het een en ander van computers weet en hij zegt dat ik voor die tien euro meer beter de 4670K kan nemen i.p.v. de 4670
Daarnaast zit ik ook nog te twijfelen om i.p.v dit mainboard voor de Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero te gaan om eventueel over te gaan clocken.
Ook wil ik graag een andere processorkoeler dan de bijgeleverde stockkoeler nemen. Ik oogde eigenlijk op een scythe mugen 3 maar mijn vriend zei dat die niet op het gigabyte mainboard paste omdat het in de weg zou gaan zitten van de geheugenslots.
Ideëen/ suggesties?
Ik ben op dit gebied een echte leek dus alle feedback is welkom.
Groeten,
Vincent
[ Voor 59% gewijzigd door KingEnba op 09-01-2014 21:18 . Reden: voeding vergeten ]