Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review Nokia Lumia 1520

Pagina: 1
Acties:

• SamFisher_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11-2023
Geachte redactie,

Komen jullie binnenkort ook met een review van de Nokia Lumia 1520 of zit dat niet in de pijplijn?

Zo ja, kunnen jullie een termijn noemen?

Erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn betreffende de snelheid (en natuurlijk ook kwaliteit) van de camera en of dit ook beter is geworden t.o.v. de Lumia 1020, maar ook t.o.v. bijv. de Sony Xperia Z1.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Ja, die komt er aan :) maar we hebben ons reviewsample nog niet, dus nog even geduld :)

• SamFisher_NL
Ok, we wachten in spanning af ;)

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:57
Ik heb wel een adresje: eBay. ;)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Ik heb wel een adresje: eBay. ;)
We verwachten hem binnen een week op de redactie, dus ik denk niet dat het sneller zal zijn om hem te kopen op Ebay :)

• SamFisher_NL
As ik hem nou zelf mag testen, zou natuurlijk helemaal tof zijn! Uitgebreide gebruikersreview gegarandeerd O-)

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 18:29
Wie van jullie tweeen gaat de revieuw maken. Gewoon benieuwt?

Nickname KasPlantje.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Ik, zei de gek.

• GerGio
Er ben erg benieuwt wat jullie er van vinden

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Hmm, ik had in December al aangeboden dat jullie mijn toestel wel mochten gebruiken. Misschien verkeerde forum?

Laat ajb weten waar ik de volgende keer mn diamantjes kan aanbieden ter testen bij Tweakers. Ik heb al zoveel aan de tests e.d. gehad dat ik graag een keertje wat terug wil doen.

• GerGio
Of dat je iets uit China wil testen dan regel ik dat wel Ik woon en werk hier toch.

Nickname KasPlantje.

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:30:
Hmm, ik had in December al aangeboden dat jullie mijn toestel wel mochten gebruiken. Misschien verkeerde forum?

Laat ajb weten waar ik de volgende keer mn diamantjes kan aanbieden ter testen bij Tweakers. Ik heb al zoveel aan de tests e.d. gehad dat ik graag een keertje wat terug wil doen.
Ik zie in je postgeschiedenis dat je dat inderdaad in het Lumia 1520-topic gepost hebt. Nu hangen wij redactieleden wel rond op het forum, maar we kunnen nooit alles lezen ;) had het aanbod toen graag aangenomen. Naja, volgende keer beter :)

• SamFisher_NL
Review al bijna af? :9

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Leuke review Wout!

| live and give like no one else |

Pagina: 1