Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je je Android telefoon besturen vanaf de PC of TV? Ik was pasgeleden bij een vriend en deze had zijn iPhone 4S op de een of andere manier met z'n Apple TV verbonden zodat hij vanaf zijn telefoon de TV kon bedienen, en ook hierop kon zien wat je deed op de telefoon, je kon hem dus eigenlijk projecteren en bedienen als een laptop met een beamer....
Hoe doe je dit met een Samsung Galaxy S3 op je Laptop? zonder bluetooth want dat heeft mn laptop niet...?

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 17:30
Als je galaxy S3 geroot is kun je VNC server installeren op je telefoon en een willekeurige VNC viewer op je computer. De verbinding maak je dan via wifi

Verwijderd

Topicstarter
nee hij is niet geroot... dit ga ik ook niet doen, dit is een van de dingen waar ik totaaaaaal geen verstand van heb, en daarnaast vervalt je garantie, en ik kies toch graag voor safe

• lennartbee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 17:30
Dan heb je in feite 2 opties: - als je genoegen neemt met alleen het doorpushen van videos, plaatjes en muziek dus niet een complete spiegeling van je scherm incl. menus enzo kun je op je laptop software installeren die dlna kan ontvangen zoals xbmc. In de instellingen van xmbc kun je dan ergens dlna vinden. (nieuwe samsung tv's en mogelijk nog een aantal andere merken ondersteunen dit ook standaard. Samsung noemt het allshare geloof ik, ook op je telefoon)

Of je laat je laptop erbuiten, de S3 ondersteund miracast. Daarmee kun je het scherm van je telefoon letterlijk zien op je tv. Je hebt dan een miracast apparaatje nodig. Bij sommige BCC's verkopen ze de netgear PVT3000 waarvan ik toevallig weet dat die prima werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door lennartbee op 09-01-2014 20:31 ]