Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Als Limburger kan ik bevestigen dat ze bij mij 1 code ongeldig hebben verklaard.
Ik ontvang alleen het Zondagsnieuws. Dus blijkbaar controleren ze daar ook op.

Maar ik heb dus nog 7.5 euro op mijn account staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
oohh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:34:
Ik heb even gechat via de website. De medewerker gaf aan dat het alleen voor lezers van twee Limburgse kranten was bedoeld. Dus iedereen buiten Limburg heeft dan gewoon pech. Zijn er mensen uit Limburg die ook saldo missen?
Ik woon Noord-Brabant, niet heel ver van de grens van Limburg af. Wij krijgen iig wel het zondagsnieuws. (Die heb ik als jongetje een jaar of 5 rondgebracht :P ). Maar ook het saldo daarvan is bij mij dus verdwenen.

Hoe gaan ze dit controleren?
Verder zei de klantenservice dat het systeem dit automatisch gecorrigeerd heeft en daarom geen mail stuurt. Maar dat geloof ik eigenlijk niet. Ze moeten het wel handmatig hebben ingevoerd dat deze codes niet geldig zijn.

Ik ben nog wel benieuwd waar die actievoorwaarden zijn, want die heb ik in ieder geval niet gezien.

Nu ook een mailtje:

[...]
Dus, wat wordt er nu bedoeld met het mailtje. Dat je ook waardebonnen die je al geprint hebt niet meer kunt gebruiken?

Edit: Als dit inderdaad zo blijkt te zijn koop ik nooit meer iets bij socialdeal. (Niet dat ik dat al wel ooit had gedaan, maargoed.)

Edit 2: Ook even een livechat gehad met ze.
Zeggen dat de vouchers geldig zijn, maar ze vroegen naar mijn telefoonnummer om later contact op te nemen. Nee dank je, als ze wat willen laten weten doen ze dat maar per mail :P

Als iemand een kopietje van de chat wil hoor ik het wel.

[ Voor 15% gewijzigd door yannickie111 op 23-01-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaMaL!
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-08 10:21
Ook met die buurtkrantjes in de bus was het saldo ineens weg. Misschien hebben ze willekeurig nog wat extra voorwaarden erbij verzonnen en mag je ook al niet overwegen e.e.a. te besteden buiten de regio? Uiteraard was men ook hier te laf om hun onbetrouwbare geblunder vergezeld te laten gaan van een mailtje met uitleg. Al met al een duidelijke afrader dat hele socialdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:59
Ik heb even gechat via de website. De medewerker gaf aan dat het alleen voor lezers van twee Limburgse kranten was bedoeld. Dus iedereen buiten Limburg heeft dan gewoon pech. Zijn er mensen uit Limburg die ook saldo missen?

Verder zei de klantenservice dat het systeem dit automatisch gecorrigeerd heeft en daarom geen mail stuurt. Maar dat geloof ik eigenlijk niet. Ze moeten het wel handmatig hebben ingevoerd dat deze codes niet geldig zijn.

Ik ben nog wel benieuwd waar die actievoorwaarden zijn, want die heb ik in ieder geval niet gezien.

Nu ook een mailtje:

[...]
Mocht je hier onrechtmatig gebruik van hebben gemaakt dan is Social Deal ten
alle tijden gemachtigd om dit saldo tegoed te bewerken en eventuele
maatregelen te treffen.

Helaas kunnen we hierin geen uitzondering maken, we hopen op je begrip.
Heeft zeker niemand toevallig meer dat krantje... kan me niet voorstellen dat je dit gewoon kan uitsluiten zeker aangezien deze klaarblijkelijk huis-aan-huis worden verspreid.

En dan nog die afsluiter, ja tuurlijk hebben we begrip voor het feit dat jullie actie uit de hand loopt en daarna gewoon 15 gaat crediteren... wat zijn dat voor lui 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Katseviool op 23-01-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik woon in zuid limburg en bij mij is gewoon alles weg, dus vraag me af hoe ze dit controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Nu ook een mailtje:

[...]
Dit is complete bullshit die ze je gestuurd hebben, ik woon namelijk in Zuid-Limburg, maar bij mij zijn beide codes verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Inderdaad naar 0.

Hoe kan je je account opheffen? Die mogelijkheid zie ik niet in mijnaccount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

mark-k schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 19:19:
En het saldo is nu opeens weg op alle 3 mijn accounts... Spoort niet echt aan om er ooit echt ook maar 1 eurocent achter te laten.
Echt? Meen je dat nu? Dus jij misbruikt willens en wetens een code waarmee je van die lui een saldo krijgt op één van hun aanbiedingen (die vaak zat an sich al de moeite waard zijn) en zodra zij erachter komen en het rechtzetten zijn ZIJ eikels (om het maar even bot te formuleren)?

EDIT: Ik heb trouwens mazzel. Ik had al eerder iets besteld en ik denk dat ik (onder andere) daardoor één code heb mogen houden. Misschien heeft het er ook iets mee te maken dat ik in Nijmegen woon. Geen Limburg, maar close enough ;)
sambalbaj schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:19:
Inderdaad naar 0.

Hoe kan je je account opheffen? Die mogelijkheid zie ik niet in mijnaccount.
Die optie lijkt er idd niet te zijn. Denk dat je met een mailtje naar de klantenservice er wel vanaf bent :) Of je krijgt zo'n mooie "meld je maar af van de nieuwsbrief en andere notificaties"-oplossing :')

[ Voor 39% gewijzigd door Krentenbol op 23-01-2014 12:27 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Dan vraag ik me af hoeveel van de mensen die zeggen dat ze nu in Zuid-Limburg wonen dan ook daadwerkelijk een juiste adres hebben ingevuld. En of ze dan ook die huis aan huis bladen ontvangen.

Bij mij hebben ze 7.5 euro afgetrokken omdat ik alleen het zondagsnieuws ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
accountverwijderen gaat dus niet, wel kan je je gegevens aanpassen en daar zit geen email bevestiging op.

Mevr. XX Doei nospam@hotmail.com staat nu in hun administratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Maar snel wat bonbons voor 3 euro (10,- totaal) besteld van mijn 7,50 euro overgehouden tegoed. Was ik nu maar eerder wezen gaan uit eten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 23-01-2014 13:18 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:32

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Wat een Rage festijn hier :p

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Jammer maar helaas, mijn vriendin en ik konden niet kiezen dus nu zijn we beide het saldo kwijt.. Doeii gratis etentje.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Krentenbol schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Echt? Meen je dat nu? Dus jij misbruikt willens en wetens een code waarmee je van die lui een saldo krijgt op één van hun aanbiedingen (die vaak zat an sich al de moeite waard zijn) en zodra zij erachter komen en het rechtzetten zijn ZIJ eikels (om het maar even bot te formuleren)?

EDIT: Ik heb trouwens mazzel. Ik had al eerder iets besteld en ik denk dat ik (onder andere) daardoor één code heb mogen houden. Misschien heeft het er ook iets mee te maken dat ik in Nijmegen woon. Geen Limburg, maar close enough ;)

[...]

Die optie lijkt er idd niet te zijn. Denk dat je met een mailtje naar de klantenservice er wel vanaf bent :) Of je krijgt zo'n mooie "meld je maar af van de nieuwsbrief en andere notificaties"-oplossing :')
Ehm, hoezo is het misbruiken? Nergens staat dat je geen meerdere accounts mag hebben en nergens staat dat je die codes alleen mag invullen als je aan voorwaarde X voldoet. Sterker nog, ze komen nu met de opmerking dat je ze alleen mag gebruiken als je in Zuid-Limburg woont, veel zuidelijker dan waar ik woon en werk vind je het niet in Nederland, maar toch zijn mijn codes verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Hoe weet jij dat? Heb je de voorwaarden in de krant gelezen? Lijkt me niet, anders was je waarschijnlijk niet eens in dit topic geweest. En van wat ik begrepen heb uit dit topic heb je voor het meerdere keren gebruiken van de code trucs moeten doen met incognitomodus of andere zaken waardoor je IP niet geregged werd. Nee, dat is helemaal niet misbruiken.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jij wel dan? Ben ook benieuwd waar jij leest dat je maar 1 account mag hebben?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:17
Om de "grap" compleet te maken kreeg ik net deze mail:

Goedemiddag,

We hebben je al een tijd niet meer gezien op Social Deal.... We miss you!

Waar bleef je zo lang? We willen je vandaag graag tegemoet komen met een exclusieve waardebon vrij te besteden bij Social Deal. En dit ter waarde van €7,50!

Is dat geen goede deal?

Klik hier en ontvang €7,50 op je saldo

PS: Wacht niet langer... want dit tegoed is geldig t/m 29/01/2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Krentenbol schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:27:
Hoe weet jij dat? Heb je de voorwaarden in de krant gelezen? Lijkt me niet, anders was je waarschijnlijk niet eens in dit topic geweest. En van wat ik begrepen heb uit dit topic heb je voor het meerdere keren gebruiken van de code trucs moeten doen met incognitomodus of andere zaken waardoor je IP niet geregged werd. Nee, dat is helemaal niet misbruiken.
Heb jij de krant gelezen dan? Zo nee, stop dan met het beschuldigen van mensen van dingen waar je zelf blijkbaar geen bal van weet. Jij doet nu aannames over mijn handelingen en de voorwaarden van een actie waar je zelf totaal niks van weet, zonder dat je hier enige kennis van hebt moet je gewoon je mond houden.

Sinds wanneer zijn het 'rare trucs waarbij je IP adres niet gelogd wordt' als je thuis een account maakt met je eigen email, op je stage met je stage-email en op school met je school-email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
laredo schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:20:
Om de "grap" compleet te maken kreeg ik net deze mail:

Goedemiddag,

We hebben je al een tijd niet meer gezien op Social Deal.... We miss you!

Waar bleef je zo lang? We willen je vandaag graag tegemoet komen met een exclusieve waardebon vrij te besteden bij Social Deal. En dit ter waarde van €7,50!

Is dat geen goede deal?

Klik hier en ontvang €7,50 op je saldo

PS: Wacht niet langer... want dit tegoed is geldig t/m 29/01/2014
Is het weer een coupon code? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Vage site, bij mij (zuid-Limburg) was een van de twee code pleitte, heb toch iets besteld van 27,50 (met dus 7,50 tegoed), en voordat ik het wist heb ik de twee coupons. Zonder dus die overige 20 euro te hoeven betalen :? :?

Bij mijn saldo staat nu dat ik iets heb aangekocht voor 7,50 (en mijn saldo is dus 0), en ook een bevestigingsmailtje gehad hoeveel ik bespaard heb en dat de coupons klaar staan en zo (wat dus ook zo is).

Er klopt iets niet helemaal in hun systeem :P

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 23-01-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Ik woon in Noord-Brabant en heb ook €7,50 (van de €15) mogen houden. Althans, tot nog toe. Ik heb ook al eerder bij Social Deal besteld, misschien heeft het daar inderdaad mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
Iemand enig idee wat dit nou concreet inhoudt. Ik heb vouchers gekocht maar nog niet ingeleverd, zijn deze ook ongeldig verklaard en kan het restaurant dit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt een overeenkomst met Social Deal... Als ze de tegoeden als onterecht markeren, dan kunnen ze dat weer op je verhalen.

Ik lees alleen nergens op de website / algemene voorwaarden dat ze zich tot dat recht behouden of dat coupons regiospecifiek zijn.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Bartezzzb schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:40:
Iemand enig idee wat dit nou concreet inhoudt. Ik heb vouchers gekocht maar nog niet ingeleverd, zijn deze ook ongeldig verklaard en kan het restaurant dit zien.
Hier alsnog even een kopie van de chat met socialdeal van mij, gister.

Chat started on 23 Jan 2014, 09:41 AM
(09:41:44) *** Visitor 14206833 joined the chat ***
(09:41:44) Visitor 14206833: hallo
(09:41:53) *** Klantenservice (Sjors) joined the chat ***
(09:42:00) Klantenservice (Sjors): Goedemorgen, waarmee kan ik je helpen?
(09:42:20) Visitor 14206833: Er zijn de laatste tijd nogal wat problemen met 2 kortingscodes.
(09:42:30) Visitor 14206833: Ik heb deze ingevoerd en er een waardebon van gekocht.
(09:42:46) Visitor 14206833: Het saldo is compleet uit mijn account verdwenen, maar de bonnen zijn nog wel geldig neem ik aan.
(09:43:34) Klantenservice (Sjors): Met welk emailadres heb je een account bij ons? Dan kijk ik het even voor je na.
(09:43:56) Visitor 14206833: ****@hotmail.com
(09:44:43) Klantenservice (Sjors): Dankjewel, ik ga het even nakijken. Een ogenblik alsjeblieft.
(09:45:27) Klantenservice (Sjors): Je voucher is nog gewoon geldig en die kun je ook gebruiken.
(09:45:43) Visitor 14206833: Ok, dat is fijn.
(09:45:50) Visitor 14206833: Maar het saldo is dus verdwenen?
(09:45:59) Visitor 14206833: Dat was ook nog maar een euro, dus niet erg belangrijk.
(09:46:26) Klantenservice (Sjors): Echter wil ik graag op een later moment contact met je opnemen.
(09:46:37) Klantenservice (Sjors): Kun je me wellicht je telefoonnummer doorgeven?
(09:46:43) Visitor 14206833: waarvoor?
(09:46:51) Klantenservice (Sjors): Aan de hand daarvan neem ik dan contact met je op m.b.t. je voucher.
(09:47:15) Klantenservice (Sjors): In ons systeem kan ik namelijk terugvinden dat je gebruik hebt gemaakt van de waardebon van zowel De Ster als het Zondagsnieuws.
(09:47:23) Visitor 14206833: Dat klopt
(09:47:47) Klantenservice (Sjors): Omdat je niet woonachtig bent in de omgeving van Zuid-Limburg is je saldotegoed dan ook verwijderd.
(09:48:15) Visitor 14206833: Dat is natuurlijk een domme actie geweest van jullie. Eerst tegoed geven aan mensen, en dan later het weghalen.
(09:48:21) Klantenservice (Sjors): Echter heb je ook van je saldotegoed gebruik gemaakt voor je voucher. Hierdoor wil ik op een later moment even contact met je opnemen over de geldigheid van je voucher.
(09:48:58) Visitor 14206833: Ik snap dat zo'n actie veel geld kost, en dat dat een beetje te veel is geworden voor jullie. Maar op zomaar ook alle vouchers ongeldig te maken lijkt me niet echt klantvriendelijk.
(09:49:21) Visitor 14206833: Maar je hebt hierboven in dit bericht zojuist bevestigd dat mijn voucher gewoon geldig is, dus dat lijkt me voldoende.
(09:49:56) Klantenservice (Sjors): De voucher die je op dit moment hebt is inderdaad geldig. Echter wil ik graag op een later moment contact met je opnemen over deze situatie.
(09:50:26) Visitor 14206833: Dat lijkt me het handigst per mail.
(09:50:46) Visitor 14206833: En dan een mail naar iedereen die in deze situatie zit. (En dat zijn er veeel.)
(09:50:51) Klantenservice (Sjors): Mocht je namelijk onrechtmatig gebruik hebben gemaakt van de waardebonnen dan is Social Deal ten alle tijden gemachtigd om je saldotegoed of eventueel de voucher te bewerken en eventuele maatregelen te treffen.
(09:51:21) Visitor 14206833: Dus kort maar krachtig dat ik alsnog ga betalen voor die voucher. Dacht het niet :P
(09:52:41) Klantenservice (Sjors): Dat zeg ik niet, ik wil alleen op een later moment contact met je opnemen over de situatie.
(09:52:56) Klantenservice (Sjors): Graag doe ik dat telefonisch, mocht je dat liever niet hebben dan zal ik je per mail informeren.
(09:53:24) Visitor 14206833: Dat heb ik liever per mail inderdaad.
(09:53:45) Klantenservice (Sjors): Dat is prima, dan neem ik op een later moment contact met je op.
(09:54:20) Visitor 14206833: Maar stel ik gebruik ergens komende week mijn voucher. Wat zijn dan de mogelijke "maatregelen"?
(09:55:02) Klantenservice (Sjors): Daar kan ik op dit moment geen uitspraken over doen. Ik neem op een later moment contact met je op over de situatie.
(09:56:02) Visitor 14206833: Oftewel, de voucher is gewoon ongeldig verklaard (terwijl je hierboven zegt dat hij gewoon geldig is). Jullie hopen dat ik hem ga gebruiken, en dat ik hem dan ga betalen.
(09:56:06) Visitor 14206833: Goede actie dit!
(09:56:52) Klantenservice (Sjors): Dat heb ik niet gezegd, het enige dat ik aangeef is dat je voucher die je op dit moment hebt gewoon een geldige voucher is.
(09:57:13) Klantenservice (Sjors): Echter wil ik op een later moment contact met je opnemen omdat je zelf aangeeft dat je buiten Zuid-Limburg gebruik hebt gemaakt van twee waardebonnen.
(09:57:34) Visitor 14206833: Dan zal ik de voucher binnenkort maar verzilveren :)
(09:57:52) Visitor 14206833: Ik wist bij het invullen van de bonnen niet dat het alleen geldt voor Limburg.
(09:57:56) Klantenservice (Sjors): Zodoende ga ik in overleg even bekijken naar de situatie en neem ik op een later moment contact met je op.
(09:58:29) Visitor 14206833: Maar het is een beetje naïef om te denken dat die cadeaubonnen alleen in Limburg gebruikt worden als je ze daar in een krant drukt.
(09:58:59) Visitor 14206833: Maar ik zie de mail met informatie graag tegemoet. Dank je wel.
(10:00:52) Klantenservice (Sjors): Dat is prima.
(10:00:54) Klantenservice (Sjors): Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
(10:01:02) Visitor 14206833: Nee, dat was het wel.
(10:01:05) Visitor 14206833: Fijne dag!
(10:01:36) Klantenservice (Sjors): Dan wens ik je verder ook alvast een fijne dag!
(10:02:00) *** Visitor 14206833 left the chat ***
Ze zeggen dus dat de voucher nog geldig is, maar dat er wel "Maatregelen" genomen kunnen worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je adresgegevens opgegeven? Dan kunnen ze gewoon een rekening sturen :)

Social Deal zijn sws prutsers, zijn wel meer dingen die (technisch) niet kloppen; ze zoeken het maar uit. Heb m'n account aangepast met een flikker_maar_op@socialdeal.nl e-mailadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
BtM909 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:10:
Heb je adresgegevens opgegeven? Dan kunnen ze gewoon een rekening sturen :)

Social Deal zijn sws prutsers, zijn wel meer dingen die (technisch) niet kloppen; ze zoeken het maar uit. Heb m'n account aangepast met een flikker_maar_op@socialdeal.nl e-mailadres.
Alleen mail. (Lijkt me niet dat ze zomaar een rekening daar naartoe kunnen sturen?)
Anders ga ik dat ook maar even aanpassen, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar "de verdere communicatie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sewer schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:18:
Vage site, bij mij (zuid-Limburg) was een van de twee code pleitte, heb toch iets besteld van 27,50 (met dus 7,50 tegoed), en voordat ik het wist heb ik de twee coupons. Zonder dus die overige 20 euro te hoeven betalen :? :?

Bij mijn saldo staat nu dat ik iets heb aangekocht voor 7,50 (en mijn saldo is dus 0), en ook een bevestigingsmailtje gehad hoeveel ik bespaard heb en dat de coupons klaar staan en zo (wat dus ook zo is).

Er klopt iets niet helemaal in hun systeem :P
Heb je al eens eerder besteld, kijk dan je bankrekening na, want kan zijn, dat je ze eerder toestemming hebt gegeven, om het te betalen restant rechtstreeks van je bankrekening af te halen.
Had 2 codes, waarvan ik 1 heb moeten afgeven, omdat per account 1 code is toegestaan en per account 1 IP-adres. Of de code van de Ster, (ster-2014) of de code van het Zondagnieuws (zn-2014). Heb gezegd, ondanks het feit, dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, het lullig te vinden van Social Deal, zomaar iets af te pakken, zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Iedereen krijgt maar 1 code vergoed, dus E 7,50 is en blijft het! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Tsja, mijn saldo staat gewoon op 0 na het uitgeven van 2 code's twv. €15,-. Ik zal wel geluk hebben gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Vergeet niet om allemaal je email adres aan te passen, of in ieder geval geen persoonlijke gegevens te verstrekken aan dit bedrijf. Meld je af van de mailinglijst als je dat nog niet hebt gedaan. Tenzij je graag elke(!) dag een email van ze wilt ontvangen.

Anders houden ze er nog een leuke collectie persoonsgegevens op na ook, door dit ''onschuldige'' foutje.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartezzzb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32
Ik heb gebruik gemaakt van tor en 10minutemail adressen. Wens ze veel succes met de speurtocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:15:
Heb je al eens eerder besteld, kijk dan je bankrekening na, want kan zijn, dat je ze eerder toestemming hebt gegeven, om het te betalen restant rechtstreeks van je bankrekening af te halen.
Daar heb ik ook al aan gedacht (gebruik de site idd al langer), maar zou het wel raar vinden. Heb alle keren volgens mij gewoon met iDeal betaald, maar zie wel wat het wordt. Kan bij mijn eigen account ook voor de rest niets vinden over incasso's of zo.
Royeboi schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:53:
<knip>Meld je af van de mailinglijst als je dat nog niet hebt gedaan. Tenzij je graag elke(!) dag een email van ze wilt ontvangen. Anders houden ze er nog een leuke collectie persoonsgegevens op na ook, door dit ''onschuldige'' foutje.
Bartezzzb schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:33:
Ik heb gebruik gemaakt van tor en 10minutemail adressen. Wens ze veel succes met de speurtocht!
Laten we ook weer niet te voorbarig zijn, het is geen malafide site. Ze zullen je zeker niet proberen een vordering sturen, zo'n negatieve publiciteit willen ze echt niet. Vooralsnog denk ik dat ze gewoon wat onhandig bezig zijn om de 'fouten' zonder melding te corrigeren.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze coupons ongeldig gaan maken, en al zeker niet zonder het te melden. Als je de coupons gewoon op de site ziet staan (zonder een streep erdoor ;)), ga er dan maar vanuit dat ze gewoon geldig zijn. Ze kunnen het echt niet maken dat jij in een restaurant opeens met een ongeldige coupon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Ik ben de term even kwijt, maar: een oud topic leven in blazen, zojuist bevestigd door mij dat ik op 3 accounts van familie leden nog 7,50 saldo had staan van de kortingscodes. Alle drie kunnen gebruiken zolang de aanbieding maar meer kostte dan de saldo. Ikzelf heb dus net 2x8 + 1*12 euro besteed. 2x50 cent voor 2 maaltijden en 4,50 voor een cursus. Scheelt toch weer wat.

Wellicht dat er nog mensen zijn die vergeten zijn dat er op hun social account nog saldo staat en het alsnog willen gebruiken. Voor ieder ander die dit stoort: mijn excuus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-12-2024
Hallo! Recent heb ik 1x Social Deal gebruikt. Ging prima. Meteen uitgeschreven voor alle mails. Toch ontvang ik nu al 2x een mail over loten. En die mail bevat geen enkele link om uit te schrijven. Hoe zit dat juridisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een topic na 10 jaar kicken met een ongerelateerde vraag in een aanbiedingentopic is niet de bedoeling. Ik doe dit topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.