Hoi allen,
zie het volgende deel van een xml:
Ik ben bezig om een functie te schrijven waarmee ik de SLFT_VALUE kan kan ophalen van een specifieke feature. Het kiezen van de feature zou moeten op basis van de node AFMG_DISPLAYLABEL.
Ik heb al een XmlNodeList met daarin dit 'feature-blok'. Deze maak ik aan met onderstaande code:
Met de functie 'GetFeatureValue' wil ik de waarde ophalen. Alleen loop ik in die functie dus stuk. Want hoe kan ik nou dat ene specifieke feature ophalen waar de node AFMG_DISPLAYLABEL gelijk is aan bijvoorbeeld 'Bezorgtijdstip'?
zie het volgende deel van een xml:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| ..... <Features> <Feature> <AFMG_DISPLAYLABEL>Tekst Kaartje</AFMG_DISPLAYLABEL> <SLFT_FIELDTYPE>ftString</SLFT_FIELDTYPE> <SLFT_VALUE>sss</SLFT_VALUE> </Feature> <Feature> <AFMG_DISPLAYLABEL>Bezorgtijdstip</AFMG_DISPLAYLABEL> <SLFT_FIELDTYPE>ftLookup</SLFT_FIELDTYPE> <SLFT_VALUE>Voor de middag</SLFT_VALUE> </Feature> </Features> ..... |
Ik ben bezig om een functie te schrijven waarmee ik de SLFT_VALUE kan kan ophalen van een specifieke feature. Het kiezen van de feature zou moeten op basis van de node AFMG_DISPLAYLABEL.
Ik heb al een XmlNodeList met daarin dit 'feature-blok'. Deze maak ik aan met onderstaande code:
C#:
1
2
3
| var features = paramXmlDocument.SelectNodes("//Message/MessageContent/PurchaseOrder/OrderLines/OrderLine/Features"); return GetFeatureValue(features, "Bezorgtijdstip"); |
Met de functie 'GetFeatureValue' wil ik de waarde ophalen. Alleen loop ik in die functie dus stuk. Want hoe kan ik nou dat ene specifieke feature ophalen waar de node AFMG_DISPLAYLABEL gelijk is aan bijvoorbeeld 'Bezorgtijdstip'?