Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik kan alleen voor mezelf spreken en constateren wat ik om me heen zie. Ik heb zelf minder puntjes en toevallig ook minder tijd. Bovendien geef ik toe dat door BC3 mijn motivatie toch even een knauwtje heeft gehad. Ik ben absoluut een stuk minder gaan modden. Komt wel weer terug. 
Verder heb ik het gevoel dat veel TMF harde kern wat minder frequent aanwezig is op frontpage modgebied. Deels door ander T.net/GoT werk en ook deels door een verminderde hoeveelheid modpunten. Misschien ook nog net als bij mij een stukje irritatie/frustratie vanwege BC3. Ook dat sal wel weer reg kom.
Verder heb ik het gevoel dat veel TMF harde kern wat minder frequent aanwezig is op frontpage modgebied. Deels door ander T.net/GoT werk en ook deels door een verminderde hoeveelheid modpunten. Misschien ook nog net als bij mij een stukje irritatie/frustratie vanwege BC3. Ook dat sal wel weer reg kom.
Ben ik dus niet de enigsteMisschien ook nog net als bij mij een stukje irritatie/frustratie vanwege BC3.
Motivatie is mijn probleem niet (what doesn't kill you makes you stronger - I must have the heart of a lion)
Tijd, en voornamelijk prioriteiten liggen even anders.
Tijd, en voornamelijk prioriteiten liggen even anders.
Ik ben juist wat meer gaan modden 
Zeker nu er veel zijn die mod points missen.
Ik heb nu weer een stuk of 50 gebruikt in verschillende draadjes en heb er nog wel een paar, mocht nodig wezen.
Zeker nu er veel zijn die mod points missen.
Ik heb nu weer een stuk of 50 gebruikt in verschillende draadjes en heb er nog wel een paar, mocht nodig wezen.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Er zijn bijvoorbeeld diverse items waar helemaal niets aan gedaan is na 13.00 (bijvoorbeeld de posting vandaag over de Nortwood en de posting over de ClawHammer).
Tja, ik zie ook een lange lijst in de modqueue. Ik zie ook veel nieuw geregde users voorbij komen trouwens.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Pagina: 1