Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ontbrekende namen Tweakers helpt! computer 4 kids

Pagina: 1
Acties:

• Nonstop decay
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 19:00
Niet dat ik er zo over op wil scheppen, of iemand boos aankijk, maar is deze lijst, rechts op de pagina de lijst van Tweakers die naar één of meerdere buildfests zijn gekomen?
Ik ben toch namelijk echt twee keer geweest, maar mijn naam zie ik er niet tussen staan.
Is deze lijst ergens anders op gebaseerd en vergis ik me nu? Of staat er misschien meer mensen niet op die er wel bij horen?

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Die lijst is niet gebaseerd op mensen die bij een buildfest zijn geweest, maar is de lijst van namen van mensen die hardware hebben ingestuurd (en hun naam op het formulier hadden ingevuld).

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-11 19:28

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ah, ik wilde precies het zelfde opmerken. Misschien toch lief om die mensen er wel bij te zetten O-).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

• Lothlórien
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:54
ja, maar dan moet er wel eerst toestemming komen uiteraard. Natuurlijk is het niet heel moeilijk om iedere betrokken tweaker een DM te sturen, maar zo belangrijk is die lijst nu ook weer niet lijkt me.

Alhoewel het me wel benieuwd hoeveel tweakers er in totaal hebben meegedaan.
Stuk of 80 op dag één, (ook een stuk of 80 op dag 2?)
tijdens het derde buildfest nog een stuk of 15 die eerder waren geweest. Ik gok op een stuk of 160 tweakers?

Lothlorien67 heeft ook hardware gedoneerd en is bij twee buildfests geweest, maar had zijn naam ook niet op het formulier ingevuld .