Hallo, ik heb een Humax decoder en nu kreeg ik een maand geleden gratis alle zenders die er zijn tot 1 januari, maar het is nu al 9 januari en ik heb de zenders nog, en ik ben bang dat ik ze kwijt raak en durf daarom mijn decoder niet meer uit te zetten, want ik denk dat met het updaten het signaal verbroken word. of moet de provider het signaal zelf handmatig uit schakelen, graag advies gevraagd?
De provider gaat zelf via een signaal naar je kaart de extra kanalen waar je niet voor betaald blokkeren. Dus of je de decoder nu uitzet of niet, het gaat toch een keer gebeuren.
oke dus niet via een update ,maar dan zijn ze daar wel laat mee, komt dat vaker voor dat ze een datum erin zetten en dan weken later pas blokkeren?
Bij KPN kregen wij gratis 3 maanden HBO (en andere zenders) bij het afsluiten, maar je moest wel zelf dat proef abbo opzeggen: na 3 maanden zou je alle extra zenders gewoon blijven ontvangen maar mét een extra hoge rekening tot gevolg. Weet niet of jouw provider dat ook hanteert, maar ik zou 't even checken.
't is niet voor niets dat ze die zenders een maandje op proef geven
't is niet voor niets dat ze die zenders een maandje op proef geven
ik heb de zenders niet op proef gehad maar omdat ik klachten had over andere dingen hebben ze om het goed te maken mij een maand lang gratis alle zenders gegeven. ik heb dus niks afgesloten en kon ook terug lezen dat ze het genoteerd hadden, maar nu lees ik dat ik gewoon weer standaard pakket heb en kan toch alle zenders nog blijven ontvangen, daarom dacht ik eerst dat ze het signaal verbreking misschien in een update ingevoerd zouden hebben voor de beeindigings datum omdat mijn decoder altijd update als ik hem uit zet,