Hallo allemaal,
* Zie laatste reactie, Deze is verouderd *
Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe PC. Ik zit zelf nu ongeveer 6 jaar met een PC die ik toen heb laten bouwen voor de ouwe WoW en die richting van andere games, maar wil nu na hele lange tijd eens met iets nieuws komen en met de game generatie van nu meedoen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals League of Legends, Skyrim, Age of Empires II HD en World of Warcraft erop spelen terwijl ik op Twitch stream.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kost prijsje wil ik graag onder de 1000 euro houden. Ik leef op een studenten bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een goeie 1TB HDD in de oude kast zitten met Sata 2 aansluiting en nog een Cardreader. Toetsenbord, muis en speakers zijn goed te doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Update: Keuze na de eerste comments
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb zelf rondgekeken en ben wel tot conclusie om voor Intel producten te gaan, en w.b.t. Videokaart heb ik liever geen Nvidia Geforce, Daar heb ik slechte ervaring mee na 3 kaarten die kapot gingen na paar keer op 25man hardmode raids in World of Warcraft te doen met 60+ Fps.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee, lijkt me niet nodig voor de games die ik speel en met streamen op Twitch.
Ik hoop hiermee voldoende te bieden aan jullie in informatie.
Wat vinden jullie hiervan, ik hoor graag jullie mening.
* Zie laatste reactie, Deze is verouderd *
Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een nieuwe PC. Ik zit zelf nu ongeveer 6 jaar met een PC die ik toen heb laten bouwen voor de ouwe WoW en die richting van andere games, maar wil nu na hele lange tijd eens met iets nieuws komen en met de game generatie van nu meedoen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games zoals League of Legends, Skyrim, Age of Empires II HD en World of Warcraft erop spelen terwijl ik op Twitch stream.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Kost prijsje wil ik graag onder de 1000 euro houden. Ik leef op een studenten bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb nog een goeie 1TB HDD in de oude kast zitten met Sata 2 aansluiting en nog een Cardreader. Toetsenbord, muis en speakers zijn goed te doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Update: Keuze na de eerste comments
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 185,50 | € 185,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-HD3 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | MSI R9 270X GAMING 2G Battlefield 4 | € 176,40 | € 176,40 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 83,80 | € 83,80 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,03 | € 57,03 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,20 | € 13,20 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 73,90 | € 73,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 837,24 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb zelf rondgekeken en ben wel tot conclusie om voor Intel producten te gaan, en w.b.t. Videokaart heb ik liever geen Nvidia Geforce, Daar heb ik slechte ervaring mee na 3 kaarten die kapot gingen na paar keer op 25man hardmode raids in World of Warcraft te doen met 60+ Fps.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee, lijkt me niet nodig voor de games die ik speel en met streamen op Twitch.
Ik hoop hiermee voldoende te bieden aan jullie in informatie.
Wat vinden jullie hiervan, ik hoor graag jullie mening.
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 12:18 . Reden: Andere componenten ]