Toon posts:

[MacBook Pro] Bootcamp en usb

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

ik heb al een paar draadjes doorgelezen, maar ben het nog niet tegen gekomen. (misschien moet ik dit onder windows zetten...)

Ik heb sinds deze week een SSD (840 evo) in mijn MacBook Pro (mid 2012) geplaatst. Loopt super trouwens, veel eerder moeten doen. Maar voor mijn werk moet ik sporadisch gebruik maken van AutoCAD, dus ik heb bootcamp er op gezet.
Alles prima geïnstalleerd, alleen: mijn USB doet het niet. (in OSX wel natuurlijk) Het maakt ook niet uit wat het is. USB stick, muis, of iets dergelijks. Ik heb al in apparaatbeheer gekeken, maar daar kon ik niks vinden. Het vreemde is: tijdens het installeren heb ik gebruik gemaakt van de USB om de windows ondersteuningssoftware te installeren.

Komt iemand dit bekend voor? Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt

Edit:

Ja, ik heb hier gekeken:
https://discussions.apple.com/message/22655845#22655845, en ja, ik heb de USB drivers geupdate.

en nee, ik heb niet een USB 3 usb drive gebruikt. maar een usb 2.
maar het probleem blijft.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 10:09 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Ik weet niet of de licenties uitwisselbaar zijn maar er bestaat ook AutoCad voor de mac. Als dit enkel het enige programma is waarvoor je bootcamp installeert mogelijk een optie?

Verder kan volgens mij alleen Windows 7 en hoger booten vanaf USB harddisk.

[ Voor 18% gewijzigd door Maartenvs op 09-01-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maistah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08-2022
Als ik je probleem goed begrijp, heb je nu windows via bootcamp geïnstalleerd en je USB poorten werken niet? En vervolgens heb je de apple drivers geüpdate?

Mocht dit het geval zijn (en ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met bootcamp), heb je al het bootcamp support software geïnstalleerd? In de onderstaande link vind je software pakketten voor Windows ondersteuning op een macbook pro.

http://www.apple.com/support/bootcamp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ Maistah: Ik had, (met de nadruk op had) gewoon windows geïnstalleerd. De bootcamp support software had ik via een USB geïnstalleerd (toen deed alles het nog) Daarna dus niet meer.

Ik heb uiteindelijk opnieuw windows geïnstalleerd, en nu doet hij het (nog). geen idee voor hoelang.

@ maarten: Ik weet dat het beststaat, maar de licenties zijn niet uitwisselbaar. tenminste niet de versie die ik heb. en een nieuwe licentie is 1400 eurie...