Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

brother 6510 demontage.

Pagina: 1
Acties:

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:25
ik heb een brother mfc 6510 4 in een printer scanner enz.

hy is 2 jaar oud , hy heeft problemen om zyn papier door te voeren uit de papierbak.

zegt vaak dat de papier vast zit enz.

wat niet altyd waar is ,.print en scant prima .,(als het papier er komt dan .)

ik heb een andere brother gekocht .

hy is redelyk groot , heeft een A3 scanner die uitstekend werkt.

is het mogelyk om de scanner , de bovenkant van het geheel en bedienig los te halen van de rest het print mecanica.

de de hele onderkant verwyderen zodat je aleen de scanner over houd , de overgebleven electronica van de onderkant zou dan in een andere behuizing kunnen .

je hou dan een breed maar smallere deel over .

ik heb de echte service manual hou hij er van binnen uit ziet met alle namen er by .

grt timberwolf

http://content.hwigroup.n.../2/brother_mfcj6510dw.jpg

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:22
Pfff... geen idee wat je vraag is, maar schrijf eerst eens gewoon een 'ij' ipv een 'y'. Volzinnen worden hier ook gewaardeerd :F

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:08
Waarom heb de printer niet gewoon laten herstellen onder de garantie? Ik heb vaker gehoord van Brother printers die moeite hadden met het doorvoeren van papier, en dit was simpel op te lossen door een aanpassing in de papierlade. Eventueel nog even contact opnemen met Brother om dit te bespreken? Wellicht dat ze uit coulance nog iets voor je kunnen betekenen buiten de garantieperiode.

Verder denk ik niet dat iemand dit ooit eerder heeft geprobeerd, en aangezien alle elektronica wel aan elkaar gekoppeld zal zijn lijkt het me ook niet mogelijk. Je kan het gewoon proberen, maar grote kans dat je hem weg kan gooien.

En probeer je vraag iets duidelijker te formuleren, maakt het wat makkelijker om te lezen ;)