Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregorR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
Sinds een maand ongeveer heb ik een nieuwe pc, met oa een VTX3D R9 270 2GB X-Edition. Nou heb k daarin ook een oudere Ati Radeon HD 3450 kaart gehangen om twee beeldschermen te kunnen gebruiken. Het probleem is echter dat het AMD Catalyst Control Center om een of andere reden niet met twee schermen werkt. Zodra ik zorg dat het tweede beeldscherm werkt is er geen (goede) driver meer beschikbaar voor mijn hoofdscherm, het werkt dan wel, maar het AMD Catalyst Control Center stuurt alleen maar het tweede scherm. Als ik dan de driver voor mijn eerste scherm update valt het tweede scherm uit en geeft aan dat er een probleem is met de driver. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? AMD Catalyst Control Center zou toch gewoon met twee gpu's en twee monitors moeten kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CQC AnacondA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-10 13:54
Ik gok dat je ruzie hebt met het feit dat de driver sets uit elkaar getrokken zijn, de ene serie gaat tot 4xxx serie en de ander vanaf de 5xxx tot heden. Wat je nog zou kunnen proberen is de standaard MS driver voor de 3450 te gebruiken en R9 gewoon middels catalist aan te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Vreemd dat je 2 kaarten gebruikt voor maar 2 monitoren? Gebruik gewoon 1 kaart (de 270x) en sluit daar tot maximaal 3 monitoren op aan? Probleem direct opgelost lijkt me ;)

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GregorR
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
millman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:44:
Vreemd dat je 2 kaarten gebruikt voor maar 2 monitoren? Gebruik gewoon 1 kaart (de 270x) en sluit daar tot maximaal 3 monitoren op aan? Probleem direct opgelost lijkt me ;)
Dat zou ik wel willen, maar dan moet ik een nieuwe monitor aanschaffen, want beide monitors die ik nu heb hebben alleen vga of dvi en er zit maar één dvi poort op de R9.
CQC AnacondA schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:26:
Ik gok dat je ruzie hebt met het feit dat de driver sets uit elkaar getrokken zijn, de ene serie gaat tot 4xxx serie en de ander vanaf de 5xxx tot heden. Wat je nog zou kunnen proberen is de standaard MS driver voor de 3450 te gebruiken en R9 gewoon middels catalist aan te sturen.
Dat zal idd het geval zijn. Wat bedoel je met de R9 gewoon middels catalist aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryctocara
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 15:14
je hebt wel verloop stekkertjes van hdmi naar dvi hoor die kun je bij iedere pc boer wel krijgen .
Dan ben je ook van het probleem af en kun je dus 1 kaart gebruiken

(bij de meeste gfx kaarten zit vaak ook wel een verloop bij geleverd )

[ Voor 18% gewijzigd door cryctocara op 09-01-2014 18:17 ]