Slordigheden in de PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 17:49
Er is mij in de afgelopen dagen een paar dingen opgevallen die beter kunnen in de pricewatch.

Ten eerste, de specificaties pagina's van CPU's. Die pagina's zijn alles behalve uniform. Zo staan er bij bepaalde processoren dat ze maar SSE4 ondersteunen terwijl volgens Wikipedia ze ook SSE4.1 en 4.2 ondersteunen (AMD voornamelijk).

Ik weet het, Wikipedia wordt door velen niet als betrouwbaar beschouwd maar deze info komt gewoon van de website van AMD. Dit is standaard informatie die voor processoren uit dezelfde generatie gewoon hetzelfde is, waarom wordt dat niet gewoon vanuit een database aangevuld? Daar hoeft geen mensenhand meer aan te pas komen.

Daarnaast is het nogal slordig om bij de ene processor een veld wel te tonen met info maar bij een ander dat veld weg te laten. Laat het gewoon zien maar dan niet ingevuld. Ook willen de verschillende specificaties nog wel eens in een andere volgorde staan wat een vergelijking bemoeilijkt.

Tweede punt. Ik zat net bij de behuizingen te kijken en daar is het één grote chaos bij de Desktops. Het is daar een wildgroei van torens, htpc's en itx kasten waardoor de desktops zelf moeilijk te spotten zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Je maakt enkele terechte opmerkingen over processoren. Gelukkig gaan we er wat aan doen, sterker nog, we zijn er al mee bezig. De categorie processoren wordt, samen met enkele andere grote categorieen, tegenwoordig deels automatisch gevuld. Deze komen bij ons ingevuld en wel bij ons in een queue te staan, waarop wij ze alleen maar hoeven te controleren en live te zetten. Dit scheelt ons een bak werk en hierdoor kunnen we nog sneller nieuwe producten toevoegen. Ook voor bestaande producten geldt dat deze worden aangevuld mocht daar informatie aan ontbreken. Omdat we hier nog niet zo lang mee bezig zijn, hebben we een achterstand te verwerken, deze proberen we zsm te verwerken. Dus dat zal in de komende maanden steeds beter worden, nog heel even geduld dus :)

Wij kunnen niet aangeven of voor een bepaalde generatie dezelfde specificaties gelden en deze automatisch te laten invullen. We hopen dit te kunnen opvangen door bovengenoemde processen.

Verder vraag je of er de mogelijkheid is om als een veld leeg is, deze ook als leeg te tonen. Mijn vraag is, waarom wil je dat? Waarom wil je zien dat iets kàn worden ingevuld? Imo heb je niks aan die info, daarom ben ik benieuwd naar jouw idee hierover :)

Dan je tweede punt, de desktops die geen desktops zijn. Ik ga deze van de week nalopen en verbeteren waar nodig. Ik heb werkelijk geen idee waarom deze staan aangemerkt als desktops.