Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bericht filteren op beurs

Pagina: 1
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Ik kan me nog herinneren dat er in voorgaande jaren de mogelijkheid was om alle berichten van een bepaald event eruit te filteren of juist alleen maar zichtbaar te laten zien. Momenteel kan dit met bijvoorbeeld nieuws van alles wat met mobiel te maken heeft of met bijvoorbeeld met games.

Op dit moment is er veel nieuws van de CES in Las Vegas, maar straks komen de beurzen van Mobile World Congress in Barcelona, IFA in Duitsland, etc.
Nieuws op de CES is wellicht voor veel Tweakers bezoekers erg interessant doordat het heel erg breed is, maar ik kan me voorstellen dat informatie puur voor mobieltjes een veel minder grote doelgroep is.

Is deze optie bewust verdwenen?
Is deze optie nog aanwezig en kijk ik er gewoon overheen?
Kan het zijn dat deze optie pas na enkele dagen zichtbaar (ik dacht dat de berichten vaak binnen 2 dagen zichtbaar waren, maar dat je wel vooraf een voorbeschouwing kreeg)?
Is deze optie per ongeluk gedeactiveerd en wordt dit nog wel een keer hersteld?

Ik hoop dat er iemand is die me hierover duidelijkheid kan geven.

Als dit er bewust uit is gehaald, dan wil ik deze graag weer in de featurelijst willen hebben en ik hoop dat ik daarin niet de enige ben :)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Voor zover ik weet is er nooit een mogelijkheid geweest om berichten te filteren. Wel kan je een pagina oproepen die alle informatie over zo'n beurs weergeeft, omdat we al die berichten dezelfde tag meegeven. In dit geval is dat ces2014

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie Wout.

Het kan zijn dat er in het verleden d.m.v. een plaatje of tekst duidelijk werd gemaakt dat er een beurs gaande was en dat je op dat plaatje op de Frontpage kun drukken om alle content van die beurs te bekijken. Tevens werd er altijd een voorproefje weergegeven op de FP en een nabeschouwing (dat laatste kan dus nog wel zichtbaar gemaakt als de huidige beurs is afgelopen.)

In dit geval zou dus de 2e optie uit mijn eerste alinea hetgeen zijn wat ik me kan herinneren (dat je al het nieuws van een event kunt weergeven.)

Kan het zijn dat deze optie niet meer zihtbaar is op de Frontpage?
Is dat dan bewust of onbewust gedaan?
Zoeken op een tag/keyword kan omslachtig zijn en je moet maar net de juiste naam intypen anders krijg je een heel ander resultaat.

Het is jammer dat ik geen screenshots heb uit die tijd (januari of februari 2013), dan was het makkelijker aan te tonen wat er toen zichtbaar was.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:36

rob_erwt

What does this button do?

We hebben in het verleden nooit een optie gehad om bepaald nieuwsitems te filteren/verwijderen uit de FP listing. Wel hadden we idd een knopje/button om naar de tag pagina te gaan van een evenement (waar je dan alleen het nieuws over dat evenement zag). Die button werd echter nauwelijks gebruikt en is dan ook gesneuveld bij de overgang naar TWK 7.0.

Je kan er nog wel komen via een nieuwsbericht over dat evenement en dan op de taf link klikken aan de linkerkant van dat nieuwsbericht bij Onderwerpen.

Never underestimate the power of stupid people in large groups