Ik kan me nog herinneren dat er in voorgaande jaren de mogelijkheid was om alle berichten van een bepaald event eruit te filteren of juist alleen maar zichtbaar te laten zien. Momenteel kan dit met bijvoorbeeld nieuws van alles wat met mobiel te maken heeft of met bijvoorbeeld met games.
Op dit moment is er veel nieuws van de CES in Las Vegas, maar straks komen de beurzen van Mobile World Congress in Barcelona, IFA in Duitsland, etc.
Nieuws op de CES is wellicht voor veel Tweakers bezoekers erg interessant doordat het heel erg breed is, maar ik kan me voorstellen dat informatie puur voor mobieltjes een veel minder grote doelgroep is.
Is deze optie bewust verdwenen?
Is deze optie nog aanwezig en kijk ik er gewoon overheen?
Kan het zijn dat deze optie pas na enkele dagen zichtbaar (ik dacht dat de berichten vaak binnen 2 dagen zichtbaar waren, maar dat je wel vooraf een voorbeschouwing kreeg)?
Is deze optie per ongeluk gedeactiveerd en wordt dit nog wel een keer hersteld?
Ik hoop dat er iemand is die me hierover duidelijkheid kan geven.
Als dit er bewust uit is gehaald, dan wil ik deze graag weer in de featurelijst willen hebben en ik hoop dat ik daarin niet de enige ben
Op dit moment is er veel nieuws van de CES in Las Vegas, maar straks komen de beurzen van Mobile World Congress in Barcelona, IFA in Duitsland, etc.
Nieuws op de CES is wellicht voor veel Tweakers bezoekers erg interessant doordat het heel erg breed is, maar ik kan me voorstellen dat informatie puur voor mobieltjes een veel minder grote doelgroep is.
Is deze optie bewust verdwenen?
Is deze optie nog aanwezig en kijk ik er gewoon overheen?
Kan het zijn dat deze optie pas na enkele dagen zichtbaar (ik dacht dat de berichten vaak binnen 2 dagen zichtbaar waren, maar dat je wel vooraf een voorbeschouwing kreeg)?
Is deze optie per ongeluk gedeactiveerd en wordt dit nog wel een keer hersteld?
Ik hoop dat er iemand is die me hierover duidelijkheid kan geven.
Als dit er bewust uit is gehaald, dan wil ik deze graag weer in de featurelijst willen hebben en ik hoop dat ik daarin niet de enige ben
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.