Toon posts:

Help, HD -> andere PC, stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb net mn Maxtor 15Gb uit de comp wara ik nu aanzit gehaald, en in mn andere gezet.
In deze zit nu een nieuwe 20Gb 7200rpm, net windoows geinstalleerd, geen problemen.
In de andere waar windows2000 dus opstond, wil hij windows opstarten en geeft dan een blue screen met:

INACCESIBLE_BOOT_DEVICE

HELP!! :( :( :(
watm moet ik hieraan doen?
De winME CD ligt bij mijn oom, het is de bedoeling dat winME op die comp komt... maar win2k wil al niet booten, en daar stonden belangrijke files ed op...

System specs:
633MHz Celeron
128Mb SDRAM
15Gieg HD MaXtor
CreatiVe Blaster! TNT
hakkietakkie geluidskaart
NE 2000 netwerkkaart...

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:21
als er belangrijke files opstaan zet je hem toch ff terug in je andere pc

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, das slim :)
Maar ik moet hem strax dus _wel_ als bootable device hebben, met winME (workstation voor ouders/zusje)
zal strax ff proberen..

7200rpm scheelt de helft in opstarttijd >:) >:)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Zeker vergeten in je bios die hd aan te geven als boot device

Verwijderd

Topicstarter
nope,
wrom start windows dan nl. wel in dat zwarte scherm? daarna krijg het "gewone" startscherm met logo en dan gaat ie meteen naar de blue screen..

Verwijderd

Is windows opnieuw geinstalleerd of is nog de "oude" installatie aanwezig op de HD? Dan heeft windows nl. nog alle gegevens van de configuratie van de computer waar de HD is uitgehaald (inkl "verkeerde" drivers enzo).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 22:45 schreef Keescpk het volgende:
Is windows opnieuw geinstalleerd of is nog de "oude" installatie aanwezig op de HD? Dan heeft windows nl. nog alle gegevens van de configuratie van de computer waar de HD is uitgehaald (inkl "verkeerde" drivers enzo).
dat denk ik ook. morgen maareens mn winME cd gaan terugeisen en dan installen.
bedankt voor de reply's!!
Pagina: 1