Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop max 800

Pagina: 1
Acties:

• mrcreatech
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 19:57
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop van maximaal 800 euro.

Hier wil ik mee films kijken, skypen, maar ook programmeren in Visual Studio en foto's editen via Photoshop. Hij wordt voornamelijk gebruikt op school, maar dus ook thuis. Een scherm van 15.6 inch is daarom wel gewenst. Verder een quadcore i7-processor (Haswell liefst, Ivy bridge kan ook) en een FullHD resolutie is wel vereist.

Ik had al gekeken en kwam uit op de Asus N56VB-S4061H. Mede dankzij zijn looks (het zilvere vind ik erg mooi en is ergens ook een vereiste) en de specificaties leek me dit de juiste.

Het enige nadeel is het gemis van een SSD drive. Is het slim deze los te kopen en een HDD caddy erbij te doen voor opslag? (gezien mijn max prijs is dit eigenlijk niet haalbaar) Of zijn er betere opties in mijn prijsrange mét SSD?

Alvast bedankt voor de info.

Groet,

Matthijs.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Er zijn sowieso geen opties die goed genoeg zijn inclusief SSD. Je kunt idd als je het geld nog ergens vindt een SSD in de Asus zetten. Mocht je het geld nu niet hebben, maar echt een SSD nu willen is de Lenovo E540 een optie die op de Lenovo website is samen te stellen. Hier kun je dan zelf ook nog een SSD inzetten. De Lenovo stel je dan samen met i5, 740M, 8GB RAM (1 reep), Full HD scherm en eventueel nog batterij en wifi upgrade. SSD kun je dan los nog ergens bestellen. Op dit forum staat nog ergens een kortingscode voor 7%, dus die moet je nog ff zoeken.

Verwijderd

Wat wel zo is, is dat het scherm van de Asus een stukje beter is dan die van de de Lenovo .. misschien iets om mee te nemen als je foto's wil gaan bewerken. Verder, tsja .. je hebt met de N56 gewoon een goeie laptop, al is de Lenovo ook goed, maar toch zou ik voor de Asus gaan als je 800 euro eraan wilt uitgeven.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Dat is inderdaad zo. Vergeten te melden. Asus heeft inderdaad beter scherm, mooier design (vind ik) en betere geluidskwaliteit.

• mrcreatech
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 19:57
Ik heb de Asus gewoon gedaan :) Hij wordt morgen bezorgt!

Wel zonder SSD, wellicht dat ik daar later aan ga. Thx voor het advies :)