Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik wil als freelancer namens een leverancier zonnepanelen gaan verkopen aan bedrijven en particulieren.
Wat voor fee wordt er doorgaans betaald? Moet ik dan denken aan 5% van de omzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Check je inkoopprijs. Check de prijzen van een aantal concurrenten uit de buurt. Kijk of het verschil tussen beiden je genoeg biedt om uit de kosten te komen en nog een uurloontje over te houden. Zo ja: bied het voor die prijs of iets lager aan. Zo nee, bied het iets duurder aan en richt je bedrijf op meer service.

Ik denk niet dat mensen die hier echt ervaring mee hebben snel hun marge gaan delen, want die zitten zelf in de branch en de concurrentie ís al moordend. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik vind de inzet die je hebt getoond mager. Je kunt met een telefoontje naar een groothandel erachter komen wat de inkoopprijs is en op basis daarvan je marge uitrekenen. Zeker als ondernemer moet je dat zonder GoT kunnen. Daarom sluit ik dit topic. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Maar als je deze vraag toch nog aan wat mensen met kennis en ervaring wil stellen, dan zou ik dat in dit topic De Duurzame Kroeg deel 2 proberen. :)

Dit topic is gesloten.