Eigen systeem bij bedrijf hosten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-10 16:38
Hallo tweakers,

Ik wil mijn eigen server maken en opzetten bij een bedrijf aangezien ik hier geen 24/7 server kan laten draaien. Ik wil hem kunnen bereiken met o.a. Teamviewer en het bedrijf moet een goede netwerkaansluiting hebben. Er komen servers op zoals Teamspeak, Minecraft, Starbound en waarschijnlijk nog wat meer.

Ik heb al wat zitten googlen maar het enige bedrijf wat ik kan vinden wat er op lijkt is Global Switch, maar die lijkt me aan de prijzige kant, weten jullie toevallig meer bedrijven die dit soort dingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoiets...http://www.ispgids.com/colocatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Zoekwoord is inderdaad "colocatie", aangenomen dat je zelf de hardware levert.
Anders zoek je naar "dedicated" dan wel "VPS" hosting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-10 16:38
Ok erg bedankt, helpt mij bij mijn speurtocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:04

Thapous

Nee toch niet.

Tipje: let op dat het in de meeste gevallen rackhosting is, dus je moet daar niet met je towerpc'tje heen gaan. Daarnaast is het aan te raden om een hoster/DC in de buurt te hebben, mocht er iets stuk zijn kun je er makkelijk heen. Daarnaast is het handig om rekening te houden met de hoeveelheid stroom die je systeem verbruikt én de hoeveelheid dataverkeer die je verwacht te verstoken.

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxr1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-10 18:02
managment colocatie is ook nog een optie. Dat jij je server ergens in een plek plaatst en dat een bedrijf het beheer doet. Zou niet mijn voorkeur hebben maar mocht je een locatie nemen dat niet in de buurt is, zou dat ook nog een optie kunnen zijn.
Pagina: 1