Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 09:02
Ik ga einde januari een nieuwe tv kopen (Sony 46KDL-W905). Hier wil ik graag een CI+ module in hebben (provider UPC). Nu heb ik met upc gebeld en deze verhuren dat ding voor 4 euro per maand en ik moet 29 euro apparaat kosten betalen...... :X . mooi niet dus dat ik dat ga doen.

Nu ging ik zelf zoeken naar CI-modules, maar daar zijn er 100 van... Heeft iemand advies over welke module ik moet hebben? Of kent iemand een fysieke winkel, waar ze er veel soorten van verkopen?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-11 07:37

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij kan je bij Ziggo wel een andere CI+ module nemen en bij UPC zit je aan hun apparatuur vast die je moet huren. Overigens is die 4 euro per maand de huur voor een extra module/decoder. Als je maar één TV hebt zit het in je abonnement en komen die 4 euro er niet op. Ik heb hier ook een CI+ in plaats van een mediabox.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 09:02
Dus er is geen mogelijkheid om een CI module zelf te kopen ?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bij UPC helaas niet nee, je zult daar echt de module bij UPC zelf moeten aanvragen. De 4 euro extra per maand betaal je inderdaad wel alleen als je de module extra wilt naast hetgeen je al hebt. Als je enkel 1 CI+ module in plaats van een mediabox wilt betaal je niets extra's per maand.