Ik heb zojuist een game pc- op aanraden van een vriend aangeschaft bij Dragon Computers zie onderstaande gegevens:
- Radeon R9 270X ( 2048 MB, GDDR5, limited edition btf 4 pack)
- AMD FX 8- Core (FX 8320)
- Asrock 980DE3/U3S3
- CP 750W Combatpower (voeding)
http://www.dragoncomputer...uct&path=63&product_id=98
Echter bleek op het moment dat ik hem aanzette dat hij constant een piepend geluid maakte. Vervolgens heb ik een monteur in de buurt gebeld die ook game pc's in elkaar zit (om tijd te besparen) wat het zou kunnen zijn. Uit dit gesprek bleek los van dat de PC terug gestuurd moest worden dat waar ik de pc voor gekocht had:
- ongeveer 2 jaar op max resolutie shooters spelen (btf4, ghost enz)
Dat naast de voeding erg cheap was ook grafische kaart erg basic was en ik hem moest benchmarken op btf4 waar voor de komende 2 jaar dan eigenlijk een fps van 80 a 90 nodig was.
Dit kwam eruit:
1,920 x 1,080, 0x AA, high detail settings, DirectX 11 --> 57-68
2,560 x 1,600, 0x AA, high detail settings, DirectX 11 --> 33-41
Hierop gaf hij aan dat dit nog niet eens max getest was dus een andere kaart beter zou zijn.
Nu is mijn vraag, wat jullie mening is betreft de levensduur (max reso kunnen spelen), en is er beter te krijgen voor een bedrag van 700 euro.
Greetz, PC Noob
- Radeon R9 270X ( 2048 MB, GDDR5, limited edition btf 4 pack)
- AMD FX 8- Core (FX 8320)
- Asrock 980DE3/U3S3
- CP 750W Combatpower (voeding)
http://www.dragoncomputer...uct&path=63&product_id=98
Echter bleek op het moment dat ik hem aanzette dat hij constant een piepend geluid maakte. Vervolgens heb ik een monteur in de buurt gebeld die ook game pc's in elkaar zit (om tijd te besparen) wat het zou kunnen zijn. Uit dit gesprek bleek los van dat de PC terug gestuurd moest worden dat waar ik de pc voor gekocht had:
- ongeveer 2 jaar op max resolutie shooters spelen (btf4, ghost enz)
Dat naast de voeding erg cheap was ook grafische kaart erg basic was en ik hem moest benchmarken op btf4 waar voor de komende 2 jaar dan eigenlijk een fps van 80 a 90 nodig was.
Dit kwam eruit:
1,920 x 1,080, 0x AA, high detail settings, DirectX 11 --> 57-68
2,560 x 1,600, 0x AA, high detail settings, DirectX 11 --> 33-41
Hierop gaf hij aan dat dit nog niet eens max getest was dus een andere kaart beter zou zijn.
Nu is mijn vraag, wat jullie mening is betreft de levensduur (max reso kunnen spelen), en is er beter te krijgen voor een bedrag van 700 euro.
Greetz, PC Noob