Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben op zoek naar een betaalbare Android tablet waarbij de volgende eisen belangrijk zijn:

- 10 inch
- Android 4.3 (multiuser)
- Snel (geen merkbare lag)
- Pluspunt: SD slot

Mijn opties tot zover:

Nexus 10
Android 4.4, goedkoop, maar alweer een jaar oud en enigszins aan het verouderen. Geen SD slot.

Samsung Galaxy Note 10.1 2014
Android 4.3, SD slot, volgens reviews flinke lag regelmatig. Tevens vraag ik me af of ik de stylus veel zal gebruiken.

Sony Xperia Tablet Z
Android 4.3, SD slot. Waterdichte case onhandig met opladen. Mooie vormgeving.

Wat zouden jullie aanraden?
Ik neig toch een beetje naar toch de Nexus 10, ook al is deze aan het verouderen.. De 32GB versie is op zich ruim genoeg.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Persoonlijk zou ik voor de Sony kiezen. Dat is onder andere vanwege de waterdichtheid waardoor hij ideaal voor in bad zou zijn. Verder een prima ding als ik de reviews mag geloven.

Ook een optie om te overwegen: pricewatch: Asus Transformer Pad TF701 32GB + Dock Grijs

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb geen probleem met opladen van de Xperia Tablet Z, de tablet gaat gewoon in de cradle. Dus geen gepiel met klepjes. Net de update naar 4.3 gedaan en het werkt allemaal lekker soepel!

[ Voor 6% gewijzigd door Sick Nick op 08-01-2014 17:44 ]

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
Ik zou voor de ipad air gaan. Doet het op ALLE vlakken goed, heeft vrijwel geen minounten en de tablet ui van ios is een stuk beter dan de Minder goed geoptimaliseerde android. Voor tabs

• QuarK
De iPad Air is mijn last resort, als ik er met Android tablets echt niet uit kom.
Ben een grote Android fan en moet toch echt wel een goede kunnen vinden.

De Asus Transformer is niet mijn smaak, gaat em niet worden.

De cradle voor de Xperia Tablet Z is in mijn beoogde setup niet handig, en telkens de dopjes verwijderen is onhandig volgens reviews. Wel een Mooie tablet die Xperia, maar als ik de reviews goed lees enigszins onhandig door het waterdichte karakter.

Ik kom toch weer uit op de Nexus 10..

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Samsung heeft trouwens een nieuwe tabletserie aangekondigd op de CES: nieuws: NotePro- en TabPro-tablets Samsung krijgen 12,2"-scherm
De 10 incher kost €479

• QuarK
Thnx voor de tip. Ik wil deze echter eind deze maand kopen, is net te laat voor mij.

Ik twijfel momenteel nog tussen de Sony Xperia Tablet Z en Nexus 10.
Denk dat ik maar eens richting de MM ga binnenkort om deze eens echt zelf vast te pakken.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 13:08
QuarK schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:07:
De iPad Air is mijn last resort, als ik er met Android tablets echt niet uit kom.
Ben een grote Android fan en moet toch echt wel een goede kunnen vinden.

De Asus Transformer is niet mijn smaak, gaat em niet worden.

De cradle voor de Xperia Tablet Z is in mijn beoogde setup niet handig, en telkens de dopjes verwijderen is onhandig volgens reviews. Wel een Mooie tablet die Xperia, maar als ik de reviews goed lees enigszins onhandig door het waterdichte karakter.

Ik kom toch weer uit op de Nexus 10..
De Cradle van de Xperia Tablet Z gebruikt een magnetisch oplaadpunt. Het is dus niet nodig om de klepjes te openen. Het apparaat heeft twee mogelijkheden om op te laden. De één is via micro-USB en de ander is de magnetische strip.

• Dr_Luigi0
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-06-2015
De Nexus 10 begint nu toch wel te verouderen wat hem minder toekomst geschikt maakt

• QuarK
Dr_Luigi0 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:10:
De Nexus 10 begint nu toch wel te verouderen wat hem minder toekomst geschikt maakt
Mja, dat vreesde ik ook al een beetje.

Die cradle voor de Xperia Tablet Z ziet er okee uit, alleen jammer dat dit weer 50 euro kost.
Dan zit ik alweer bijna op de prijs van de iPad Air, wat die dus ook weer aantrekkelijker maakt :(

Moeilijke keuze momenteel zeg..
Pagina: 1